شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن:

تحرکات "مثلث شرارت" محکوم به شکست است

تحرکات
چهارشنبه 10 تير 1394 - 14:15

شورای همبستگی مردمی قبيله ای يمن با اعلام شکست تحرکات "مثلث شرارت"، جنايت ها و عمليات تروريستی عناصر تروريست و مزدوران صهيونيستها در كشورهای مختلف از تونس گرفته تا كويت و حمله آنها به مساجد و نمازگزاران در مناطق مختلف یمن را محکوم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از سايت يمني پرس، در بيانيه شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن، حمله جنایتکاران تروريست و مزدوران صهيونيستها به مساجد و نمازگزاران در استان هاي صنعا و حضرموت يمن و نیز حمله به مجالس عزاداري زنانه در اين كشور كه به شهيد و زخمي شدن صدها نفر منجر شد، محكوم شده است.

در بيانيه شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن آمده است: توسل دشمن سعودي- آمريكايي- صهيونيستي به اين مزدوران و ابزارهاي پليد و جنايتكارانه و تروريستي براي حمله به مقدسات و حتي زنان و كودكان تاكيدي بر سقوط اخلاقي و شكست مفتضحانه آنها در تسليم كردن ملت يمن است. ملتي كه بندگي، سرسپردگي و قيموميت را با هر هزينه اي كه باشد، نمي پذيرند.

اين بيانيه هرگونه تلاش مثلث شرارت (سعودي- آمريكايي- صهيونيستي) براي وارد كردن يمن به باتلاق طایفه اي و هرج و مرج را شكست خورده خواند و تاكيد كرد: اين شبكه هاي تلويزيوني تاسيس شده با دلارهاي نفتي هستند كه از تروريسم، تكفير و تندروي حمايت مي كنند و بوق تبليغاتي و گمراه كننده اين تفكر تكفيري هستند.

شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن در بيانيه خود از همه قبايل يمن و مردم اين كشور خواست تا به اصول برادري و همبستگي پايبند باشند و منافع عمومي را بر هر چيز ديگري مقدم بشمرند و به آزادي انديشه و حقوق عمومي و خصوصي احترام بگذارند.

پربیننده ترین خبرها