نفوذ هکرهای داعش به سایت مخالفان سوری

نفوذ هکرهای داعش به سایت مخالفان سوری
پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 10:23

العالم - پایگاه اینترنتی گروه وابسته به مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به "دیده بان سوریه" توسط عناصر گروه داعش هدف حمله هکری قرار گرفت و اطلاعات آن به طور کامل از بین رفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هکرهای داعش در صفحه اصلی سایت دیده بان سوریه یادداشتی با امضای "ارتش سایبری خلافت" به جا گذاشتند که در کنار آن، تصویری از چهره عبدالرحمن مسئول گروه "دیده بان سوریه" با کمک نرم افزار روی یک بدن با لباسی پرتقالی رنگ مونتاژ شده است و در کنار آن، یکی از جنگجویان سیاهپوش داعش که صورت خود را پوشانده، با چاقویی در دست ایستاده است.

داعش با این تصویر، صحنه اعدام گروگان های خود را یادآوری کرده و در این یادداشت نوشته است: ارتش سایبری خلافت در عملیات غافلگیرانه به شبکه اطلاعاتی "مسحا" یا دیده بان حقوق بشر سوریه حمله و اطلاعات آن را نابود کرد.

صحت ارتباط هکرها با داعش هنوز تایید نشده اما پایگاه اطلاع رسانی دیده بان سوریه نسخه ای از یادداشت و تصویر مذکور را منتشر کرد و حساب های کاربری نزدیک به داعش نیز به بازنشر آن در توییتر پرداختند.

رامی عبدالرحمن مدیر دیده بان سوریه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: این یک عملیات نفوذ سطحی نبوده زیرا تمام اطلاعات موجود در پایگاه حذف شد اما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت قبلا تهیه شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها