تشییع پیکر شهید فلسطینی در اردوگاه قلندیا+فیلم

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:57

کرانه باختری (العالم)- خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی در گزارشی اعلام کرد که هزاران فلسطینی امروز (دوشنبه) پیکر شهید جوان "محمد ابولطیفه" را که به دست نظامیان صهیونیست در اردوگاه آوارگان قلندیا در شمال قدس اشغالی به شهادت رسید، تشییع کردند.

نظامیان صهیونیست این جوان فلسطینی را از ناحیه پا هدف گلوله قرار داده بودند.

به گزارش خبرنگار العالم، محمد ابولطیف سومین فلسطینی در یک هفته اخیر است که در کرانه غربی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

هنوز تصاویر شهدای پیشین فلسطینی از در و دیوار اردوگاه قلندیا برداشته نشده بود که تصویر شهید محمد ابولطیفه نیز به آنها اضافه شد.

پدر این شهید به العالم گفت: پس از شنیدن خبر شهادت فرزندم عازم بیمارستان رام الله شدم ولی شهادتش را باور نمی کردم و تصور می کردم او زنده است.

با یورش نظامیان اشغالگر اسرائیل به اردوگاه قلندیا، ابولطیفه به پشت بام منزلشان رفت تا نظاره گر اوضاع باشد اما صهیونیست ها او را هدف گلوله قرار دادند، نیروهای یگان ویژه این رژیم وی را با وجود جراحت به بازداشتگاه عوفر منتقل کردند و در آنجا وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در نهایت وی بر اثر شدت جراحت شهید شد.

یکی از شاهدان ماجرا به العالم گفت: صهیونیست ها ابولطیفه را هدف 3 یا 4 گلوله قرار دادند و سپس او را بازداشت کردند و بعد وی بر اثر ضرب و شتم و یک ساعت و نیم خونریزی، شهید شد.

تشییع کنندگان فلسطینی با سردادن شعارهایی برای گرفتن انتقام ابولطیفه و درخواست برای وحدت فلسطینی ها در حمایت از مقاومت، پیکر این جوان شهید را به خاک سپردند.

جمال ابولطیفه عموی این شهید نیز در گفت وگو با العالم تصریح کرد که ملت فلسطین هرگز تسلیم صهیونیست ها نخواهد شد و برای آزادی سرزمین خود و برپایی کشور مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس شریف شهدای فراوانی تقدیم خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها