تجهیز اسرائیل به جنگنده های جدید آمریکایی

تجهیز اسرائیل به جنگنده های جدید آمریکایی
پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 - 22:18

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام آمریکا در تجهیز رژیم اسرائیل به هواپیماهای جنگی را به منزله حمایت رسمی از تروریسم برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه " شاشه نیوز" ، جنبش حماس روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تجهیز رژیم اسرائیل به نوع جدیدی از جنگنده های موسوم به شبح توسط آمریکا ، اقدامی غیراخلاقی و زشت و به منزله حمایت از تروریسم به شمار می آید.

بنا به اعلام حماس ، دولت آمریکا با تجهیز رژیم اشغالگر قدس  به جنگنده ها در جنایت های جنگی که ارتش اسرائیل علیه ملت فلسطین مرتکب می شود، مشارکت می کند.

جنبش حماس ، جامعه بین الملل را به انجام اقدام های فوری و مجازات های لازم علیه مقام های صهیونیست و محاکمه آنان به علت حملات علیه غیرنظامیان فلسطینی وقتل عمد در سرزمین های اشغالی و غزه دعوت کرد.

منابع رسانه ای صهیونیست امروز اعلام کردند که نیروی هوایی ارتش اسرائیل ، آماده سازی زیرساخت های پایگاه های نظامی خود را برای پذیرش هواپیماهای " اف 35 " که موسوم به شبح است، آغاز کرده است تا در هفته آینده به طور رسمی ، نوعی جدیدی از این جنگنده ها را دریافت کند.

روزنامه صهیونیستی " معاریو " در شماره امروز خود نوشت " نیروی هوایی ارتش اسرائیل از این برهه برای دیدن آموزش استفاده این نوع هواپیماها از سوی آمریکایی ها استفاده خواهد کرد و همچنین سیستم هایی مشابه را به منظور آموزشهای هوایی از این هواپیماها راه اندازی خواهد کرد.

براساس این گزارش ، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا درجریان سفر اخیر خود به اراضی اشغالی فلسطین گفته بود که اسرائیل ، اولین طرفی در خاورمیانه خواهد بود که به هواپیماهای اف 35 مجهز خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها