مشعل: اشغالگران را باید از فلسطین جارو کنیم

مشعل: اشغالگران را باید از فلسطین جارو کنیم
شنبه 10 مرداد 1394 - 13:12

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، فلسطینی ها را به واکنش در برابر جنایت سوزاندن نوزاد شیرخواره فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد مشعل" اعلام کرد: جنایتِ سوزاندن "علی دوابشه" کودک فلسطینی و سوزاندن منزل خانواده اش توسط شهرک نشینان صهیونیست، جنایتی فجیع در حق ملت فلسطین و همه بشریت است و سران رژیم اشغالگر صهیونیستی در قبال این جنایت مسوولند و این اقدام جنایتکارانه بار دیگر ثابت می کند که اصل ِ جنگ در فلسطین، بر سر اشغالگری و شهرک سازی است.

به نوشته وبگاه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"، مشعل تاکید کرد: آتشِ گناهی که شهرک نشینان صهیونیست آن را با زنده سوزاندن کودک فلسطینی و پیش از آن با کشتن محمد ابوخضیر نوجوان فلسطینی، برافروختند؛ جز با جارو کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین از سرزمینمان و قدس و مقدساتمان، فروکش نخواهد کرد.

مشعل بر ضرورت واکنش به این جنایت و تجاوزهای مکرر صهیونیست ها ضد قدس و مسجد الاقصی تاکید کرد و تشدید مقاومت ضد اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را به عنوان تنها واکنش واقعی به این جنایت ها خواستار شد.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین از خیزش مردمی در سراسر فلسطین و حضور گسترده در تظاهرات "جمعه خشم" تجلیل و قدردانی کرد و از مردم و گروه های فلسطینی و همچنین مردم عرب و مسلمان در سراسر جهان خواست با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی ها و تحصن های مختلف، به یاری قدس و خون شهدا در فلسطین برخیزند.

شهرک نشینان صهیونیست بامداد جمعه، 9 مرداد ماه، یک خانه فلسطینی را در روستای دوما در نزدیک شهر نابلس به آتش کشیدند که بر اثر آن یک کودک شیرخواره زنده در آتش سوخت و جان خود را از دست داد؛ چهار عضو دیگر این خانواده نیز دچار سوختگی شدند.

26

پربیننده ترین خبرها