ماجرای غیرمنتظره در محاکمه تروریستها در کویت

ماجرای غیرمنتظره در محاکمه تروریستها در کویت
جمعه 16 مرداد 1394 - 15:08

دادگاه جنایی کویت دستور آزادی 11 تن متهمان در انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت را صادر کرد؛ ادامه رسیدگی به پرونده سایر متهمان نیز به دوشنبه آینده (10 آگوست) موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالمحسن القطان" وکیل خانواده های قربانیان این حادثه فاش کرد که تحقیقات به عمل آمده از افراد متهم در این جنایت تروریستی نشان می دهد  هدف عوامل این جنایت تحت فشار قرار دادن مقامات امنیتی کویت به منظور آزاد کردن "فهد فرج نصار" از سرکردگان گروهک تروریستی داعش در این کشور بود.

نصار به اتهام اقدامات برهم زننده امنیت کویت در زندان بسر می برد.
القطان مقامات ذیربط در کویت را به سهل انگاری در مقابله با اقدامات برهم زننده امنیت این کشور متهم کرد.
روزنامه "الشرق الاوسط" ضمن اعلام این مطلب افزود: القطان در همین رابطه دادخواستی علیه وزیر کشور و مدیر اداره گمرک به دلیل ناکام ماندن در پیشگیری از ورود مواد منفجره به کویت بکار رفته در انفجار مسجد امام صادق (ع) تقدیم دادستانی کل کرد.
سایت "المرصد" به نقل از القطان خاطرنشان کرد: فهد فرج نصار از داخل زندان به اطلاع دختر خود رسانده بود که به زودی حادثه هولناکی در کویت روی خواهد داد، که منجر به آزادی وی خواهد شد.
فهد فرج نصار سرکرده داعشی ها در کویت به طور غیرقانونی در این کشور زندگی می کرد، و اکنون به اتهام انجام اقدامات ناامن کننده کشور به همراه سه تن از دخترانش ساره ، هاجر و مریم در زندان بسر می برد.

یک تبعه سعودی در 26 ژوئن گذشته، خودش را در مسجد امام صادق (ع) منفجر کرد که در نتیجه آن 26 تن شهید و 227 نفر مجروح شدند.

 

پربیننده ترین خبرها