دستاویز داعش برای تجاوز به زنان ایزدی چیست؟

دستاویز داعش برای تجاوز به زنان ایزدی چیست؟
شنبه 24 مرداد 1394 - 18:44

العالم - عناصر داعش از دستاویز خودساخته در اعمال جنایتکارانه در تجاوز به زنان و دختران ایزدی استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به چگونگی توجیه داعش برای تجاوز به زنان و مخصوصا زنان ایزدی با استناد به قوانین دینی پرداخته است.

درشرایطی که تروریستی بودن داعش و پایبند نبودن عناصرآن به عقاید و ارزش های دین مبین اسلام برای جهانیان روشن است ، رسانه های آمریکایی تلاش می کنند درخلال گزارش ها و خبرهای خود تروریست های داعش را مسلمان و پایبند به دین اسلام معرفی کنند.

یکی از دخترانی که مورد تجاوز عناصر داعش قرار گرفته در گفت وگو با نویسنده گزارش نیویورک تایمز گفته است: "هنوز نمی توانم بخوابم... ساعت 3 نیمه شب با احساس استشمام بوی کریه آنها از خواب می پرم و بیش از 10 بار دندان هایم را می شویم... این بویی است که تا ابد با من همراه خواهد بود".

یک دختر 12 ساله دیگر ایزدی نیز در این زمینه می گوید: تلاش می کردم تا با داعشی ها به تفاهم برسم و از در گفت وگوی منطقی با آنها وارد شوم از این رو به یکی از آنها گفتم که رفتار وی باعث درد و آزار من می شود و رفتارش غیرانسانی است اما مرد داعشی در پاسخ به او گفته است که دین اجازه چنین رفتاری را به او داده و کارهای او موجب خشنودی خداست.

نویسنده گزارش نیویورک تایمز در ادامه می نویسد: سوم اگوست سال گذشته کوه سنجار که موطن اصلی طایفه ایزدی است به اشغال داعش درآمد و زنانی که با آنها مصاحبه کرده ام به من گفتند که در همان ساعت های اولیه زنان و مردان از هم جدا شدند... مردان برای کشته شدن به دورتر منتقل شدند و زنان را سوار چندین اتوبوس کردند و این به آن معناست که داعش از قبل برای اسیر کردن و سوء استفاده از این زنان برنامه ریزی کرده و اتوبوس های خالی را برای انتقال آنان با خود برده بود.
وی افزود: این زنان پس از آن که به توقفگاههای موقت منتقل شدند از آنها سئوال های خصوصی مانند زمان اتمام آخرین دوره عادت ماهانه و مانند آن پرسیده شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها