اخراج فلسطینی ها ازخانه هایشان برای تمرین نظامی

اخراج فلسطینی ها ازخانه هایشان برای تمرین نظامی
يکشنبه 8 شهريور 1394 - 18:45

العالم - نیروهای رژیم صهیونیستی 14 خانواده فلسطینی را به بهانه اجرای تمرینات نظامی از منطقه اغوار شمالی در کرانه باختری بیرون کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عارف دراغمه رییس شورای روستایی در اغوار شمالی به خبرنگاران گفت: تفنگداران صهیونیست خانواده های فلسطینی را به اجبار وادار به ترک منازل خود کردند به این بهانه که محل تمرینات نظامی نزدیک به خیمه های مسکونی و آغل چهارپایان آنهاست.

دراغمه خاطرنشان کرد که نیروهای اسرائیلی از سه روز قبل به خانواده های فلسطینیان برای تخلیه منطقه هشدار داده بودند تا تمرینات نظامی خود را که به مدت 5 روز از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر طول می کشد، انجام دهند.

وی افزود: خانواده های فلسطینی در منطقه الراس الاحمر از آغاز سال جاری 12 بار ناچار به تخلیه خانه های خود شده اند زیرا نیروهای صهیونیست با استفاده از سلاح جنگی سنگین در منطقه محل زندگی آنان تمرین می کنند.

نیروهای صهیونیستی معمولا در کرانه باختری و منطقه اغوار تمرین می کنند که در پی آن دهها خانواده فلسطینی ناچار به ترک خانه هایشان می شوند.

حدود 10 هزار فلسطینی در منطقه اغوار که در کنار مرزهای اردن واقع شده، زندگی می کنند که 5 هزار تن از آنان در اغوار شمالی و از راه دام پروری و در خانه هایی از جنس حلبی و چادر زندگی می کنند زیرا رژیم صهیونیستی به آنان اجازه ساخت خانه نمی دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها