فرزند حاکم بحرین: هر سرباز بحرینی، 5 یمنی را بکشد

يکشنبه 15 شهريور 1394 - 11:54

العالم - فرزند حاکم بحرین از هریک از سربازان ارتش بحرین خواست تا برای گرفتن انتقام خون پنج نظامی بحرینی کشته شده در یمن، هرکدام پنج یمنی را به قتل برسانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت مراه البحرین، ناصر بن حمد فرزند شاه بحرین این درخواست را هنگام عیادت از مجروحان نظامی بحرین و در جمع تعدادی از سربازان بحرینی در بیمارستان مطرح کرد.

ائتلاف نظامی سعودی از پنج ماه پیش به یمن حمله کرد که تاکنون به شهادت پنج هزار یمنی و زخمی شدن 12 هزار نفر دیگر منجر شده است.

ارتش یمن نیز در پاسخ به این حملات و کشتار مردم یمن، حملات ائتلاف سعودی پاسخ داده است. ارتش یمن در همین راستا روز جمعه یک انبار سلاح ائتلاف در استان مارب یمن را با موشک هدف قرار داد.

براساس گزارشها، در این حمله 45 نظامی اماراتی و 10 نظامی سعودی و پنج نظامی بحرینی کشته شدند. برخی دیگر از منابع کشته شدن پنج نظامی بحرینی را در جریان گشت زنی در مرز عربستان با یمن دانستند.

ناصر بن حمد فرزند شاه بحرین یک فایل ویدئویی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. او با یونیفرم نظامی در یک بیمارستان حضور داشت که گمان می رود بیمارستان نظامی است و با نظامیان بحرینی بازگشته از یمن صحبت می کرد.

این نوار ویدئویی نشان می دهد که وی خطاب به نظامیان یاد شده خواستار انتقام جویی برای پنج نظامی بحرینی کشته شده در یمن می شود و می گوید: پنج نفر از ما گرفتند و از شما می خواهم که هر کدام از شما پنج نفر از آنها بگیرید.

ارتش بحرین پیشتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این پنج نظامی بحرینی در جریان به زعم خود دفاع از حکومت قانونی در یمن کشته شده اند.

پربیننده ترین خبرها