سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

خاک یمن هیچ متجاوزی را بر نمی‌تابد

شنبه 28 شهريور 1394 - 22:05

صنعا، (العالم)- سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمنی گفت: هرچند که سیل نیرو و تجهیزات متجاوزان از گذرگاه الودیعه به سوی مارب همچنان ادامه دارد اما این متجاوزان هنوز حتی در مارب هم قادر به پیشروی نبوده اند.

"غالب لقمان" شامگاه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: متجاوزان بدانند که همه یمنی ها از جمله زنان، مردان و کودکان، جزئی از ارتش یمن هستند و از خاک خود در برابر اشغالگران دفاع خواهند کرد و ما تاکنون با حملات کوبنده خود به متجاوزان پیام های لازم را داده ایم.

وی با اشاره به این که جنگنده - بمب افکن های ائتلاف سعودی در 48 ساعت گذشته تعداد زیادی از درمانگاه ها، انبارهای مواد غذایی و ایستگاه های سوخت و حتی تانکرهای گاز را، هدف قرار داده و تمام پل های ارتباطی صنعا (پایتخت) با استان های مختلف را هدف قرار داده اند، خطاب به تجاوزگران گفت: از هدف قرار دادن زنان و کودکان یمنی دست بردارید و بدانید که این رفتارهای وحشیانه تاثیری بر روحیه یمنی ها ندارد.

لقمان افزود: ما همه این رفتارها و اقدامات را پیش بینی کرده بودیم و به همین علت می توانیم در هر شرایطی رفتار مناسب را انجام دهیم...ما به متجاوزان توصیه می کنیم که از مارب عقب نشینی کنند و به کشور خود بازگردند، ما نمی خواهیم اجساد آنها به امارات و عربستان برگردد، ما از وطن و حیثیت خود دفاع خواهیم کرد و به آنها می گوییم که ما تنها تعداد اندکی از نیروهای خود را برای مقابله با آنها به میدان می آوریم اما باید این واقعیت را بدانند که سرزمین یمن هیچ متجاوز و اشغالگری را تاب نمی آورد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره شدت یافتن حملات متجاوزان به صنعا نیز گفت: ائتلاف سعودی عزم خود را برای جدا کردن پایتخت از سایر استان ها اعلام کرده و به هیمن علت متجاوزان روز گذشته و امروز بیش از 500 حمله به اماکن حیاتی شهر صنعا انجام دادند و همه انبارهای مواد غذایی را ویران کردند و نانوایی ها را به آتش کشیدند.

وی در ادامه تصریح کرد که سعودی ها در صدد نابودی و نسل کشی در یمن هستند و با این حال جامعه بین الملل در این خصوص سکوت کرده است... سعودی ها با مال خود سازمان ملل متحد، آمریکا و اسرائیل را خریده اند.

لقمان در پایان گفت: عربستان سعودی با مشارکت در تجاوزگری علیه یمن، 4 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها