پافشاری بحرینیها بر اقامه نماز در مساجد تخریب شده

پافشاری بحرینیها بر اقامه نماز در مساجد تخریب شده
دوشنبه 30 شهريور 1394 - 14:00

باوجود اقدام حکومت بحرین با همدستی دولت سعودی در تخریب شماری از مساجد بحرین و جلوگیری از بازسازی، مردم همچنان با حضور در کنار این مساجد و اقامه نماز، بر لزوم بازسازی آنها و تداوم حرکت انقلابی خود تاکید می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم بحرین همچنان بر حضور در محل مساجد ویران شده برای ادای فریضه نماز پایبند هستند و بر تداوم آن پافشاری می کنند.

برپایه این گزارش، از جمله برنامه های ثابت هفتگی مردم انقلابی و مسالمت جوی بحرین، رفتن به مساجد ناحیه العلویات در منطقه الزنج و مسجد فدك الزهراء در شهرک الزهرا در شنبه شب ها در چارچوب فعالیتهای " انقلاب محراب " به منظور اقامه مهم ترین فریضه دینی یعنی نماز است.

بحرینی ها با حضور مستمر خود در مساجد تاکید می کنند که اقدامات حکومت آل خلیفه، آنها را از انجام فرایض دینی و پایبندی به اصول و ارزش های خود بازنخواهد داشت.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری نظام حاکم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. بحرین در سرکوب مردم همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به نظام بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

نظام بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها