انفجار دربازار بغداد 10 کشته به جا گذاشت

انفجار دربازار  بغداد  10 کشته به جا گذاشت
سه شنبه 31 شهريور 1394 - 12:28

العالم - گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار امروز سه شنبه در بغداد که مرگ دست کم 10 نفر را به دنبال داشت ، برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع در وزارت کشور عراق آمار اولیه این انفجار در منطقه تجاری شهر بغداد را 10 کشته و 35 زخمی اعلام کرد و از احتمال افزایش کشته ها و زخمی ها خبرداد.

برخی از مناطق بغداد پایتخت عراق به صورت مداوم هدف حملات تروریستی قرار دارد که تاکنون به قربانی شدن شمار زیادی از مردم این کشور منجر شده است.

همچنین یک منبع پلیس عراق دیروز اعلام کرد که درحمله با موشک کاتیوشا به غرب بغداد، عده ای کشته و یا زخمی شدند.

این منبع در گفتگو با الموده گفت چند راکت هم از سوی منبع ناشناس دوشنبه شب به مناطق الخطیب و الدولعی شلیک شد که براثر آنعده ای از شهروندان کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای امنیتی عراق مکان انفجار را محاصره کردند و آمبولانسها به محل سقوط راکت شتافتند.

همچنین انفجار خودروی بمب گذاری شده درمنطقه الامین الثانی در شرق بغداد دیروز دوشنبه 10 کشته و 32 زخمی برجای گذاشت.

از سوی دیگر بخش اطلاع رسانی عملیات جنگی در بیانیه ای که در شفق نیوز منتشر شد، اعلام کرد نیروهای امنیتی به عملیات خود در استان الانبار با هدف پاکسازی این منطقه از لوث تروریست ها ادامه دادند و نیروهای پلیس فدرال ، با هدف قرار دادن تجمع عناصر داعش خسارات و تلفاتی به آنان وارد کردند. این عناصر تروریست قصد داشتند به نیروهای امنیتی عراق حمله کنند.

نیروهای عراقی تجمع داعشی ها را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند و خسارت زیادی به آنان وارد کردند که درنتیجه ، 12 تروریست داعشی کشته و ده ها نفر از آنان مجروح شدند.

براساس بیانیه بخش اطلاع رسانی جنگی، نیروهای پلیس عراق همچنین با کنترل تحرکات عناصرداعش در مناطقی ازاستان الانبار، و حمله به مواضع آنان، نیروهای حاضر در این مواضع را به هلاکت رسانده و سلاح های آنان را ضبط کردند.

پربیننده ترین خبرها