ناوچه ائتلاف عربی توسط نیروهای یمن منهدم شد

ناوچه ائتلاف عربی توسط نیروهای یمن منهدم شد
چهارشنبه 15 مهر 1394 - 22:40

العالم - یک منبع یمنی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی حرکت انصارالله امروز( چهارشنبه) یک فروند ناو متعلق به ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان علیه یمن را در باب المندب منهدم کردند.

شبکه العالم به نقل از اظهارات این منبع گزارش کرد که واحدهای موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی کشتی جنگی را که به سمت نیروهای یمن آتش می گشود، در باب المندب جنوب غرب تعز مورد هدف قراردادند.

درهمین حال در ادامه تجاوز عربستان به یمن، جنگنده‌های سعودی 50 نوبت منطقه صرواح در استان مأرب را هدف قرار دادند.

بمباران هوایی سعودی‌ها در استان صعده در شمال یمن 8 کشته از جمله 4 زن و دو کودک و شماری دیگر مجروح به جا گذاشت و حملات موشکی عربستان به شهر مرزی غمر، هم یک کشته و چندین مجروح به دنبال داشت.

یادآور می شود پس از سه حمله موشکی پیاپی روز سه شنبه به مقر دولت دست نشانده عربستان در عدن، امارات اذعان کرد که 4 تن از نظامیان خود را در این حمله از دست داده است.

فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات اعلام کرد پس از حمله صبح روزسه شنبه به عدن، 4 نفر از نیروهای کشته شده اماراتی، شناسایی شدند.

خبرگزاری امارات همچنین در خبری از کشته شدن 15 تن از نیروهای ائتلاف عربستان و مزدوران آنها در حمله روز سه شنبه به عدن خبر داد و تأکید کرد که شماری نیز در این حمله مجروح شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها