مزدوران انگلیس: حملات ائتلاف به داعش بی فایده است

مزدوران انگلیس: حملات ائتلاف به داعش بی فایده است
پنج‌شنبه 12 آذر 1394 - 12:18

العالم - روزنامه دیلی تلگراف با انتشار گزارشی نوشت که " یک گروه مسلح مورد حمایت انگلیس به کامرون خبر داد که حملات هوایی ائتلاف بی فایده است."

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه انگلیسی تاکید کرد: گروه مسلحی که دولت انگلیس با حملات هوایی خود در سوریه از آن حمایت می کند، با ارسال چند نامه به همراه دلایل متعدد برای کمیسیون روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس یادآور شد که حملات هوایی علیه گروهک تروریستی داعش بی فایده است.

دیلی تلگراف افزود: گروه "جبهه جنوب" یکی از 54 گروه تشکیل دهنده ائتلاف موسوم به ارتش آزاد سوریه به شمار می آید. این ائتلاف تنها تشکیلات غیراسلام گرا است که بخشی از سرزمین سوریه را در اختیار دارد.

کامرون هفته گذشته از گروه مزبور به عنوان یکی از گروههای مورد حمایت حملات هوایی انگلیس در سوریه نام برد و گفت: این گروهها به کمک ما احتیاج دارند که در صورت برآورده شدن نیازهایشان می توانند به موفقیت دست یابند و ما وظیفه خود می دانیم از آنها حمایت کنیم .

دیلی تلگراف نوشت: نامه ها و دلایل ارسال شده از سوی این گروه به لندن در بردارنده انتقادهای گزنده ای علیه نتایج به دست آمده در حملات هوایی غربی علیه داعش تا کنون است. در این یازده نامه آمده است که مواضعش در رویارویی با داعش و ارتش سوریه علی رغم حملات هوایی مستمر ائتلاف تغییری نیافته است.

هواپیماهای انگلیسی از امروز پنجشنبه عملیات هوایی در سوریه علیه تروریست ها را درکنار سایر کشورهای ائتلاف غربی آغاز کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها