رئیس انجمن همبستگی ملی لبنان مطرح کرد؛

قطع المناراز"عرب ست"سناریوی حذف صدای مقاومت

قطع المناراز
يکشنبه 15 آذر 1394 - 11:43

العالم - رئیس انجمن همبستگی ملی لبنان، اقدام "عرب ست" در توقف پخش برنامه های شبکه ماهواره ای المنار را ظالمانه خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ مصطفی ملص گفت: رفتار مسوولان "عرب ست" سیاسی و ظالمانه و کاملا غیرحرفه ای و خلاف اصول رسانه ای و حرفه ای است. و در واقع در ادامه سناریوی حساب شده شرکت عرب ست برای ساکت کردن صدای رسانه های مقاومت است. عرب ست مدتی پیش پخش شبکه المیادین را متوقف کرده بود و امروز همان کار را با شبکه المنار کرده است فقط به این دلیل که این شبکه از آرمان فلسطین و مقاومت دفاع و گروههای تروریستی و تکفیری مسلح را رسوا کرده و پرده از زد و بندهای آنها ضد محور مقاومت در منطقه برداشته است.

شیخ ملص با اعلام همبستگی کامل خود با شبکه المنار به عنوان شبکه مقاومت و مستضعفین جهان گفت: این شبکه بهای دفاع از آرمانها و خواسته های بر حق جنبشهای مقاومت به خصوص در فلسطین و لبنان و یمن و دشمنی با طرح صهیونیسم و تکفیریها را می پردازد و ما بر این باوریم که این تصمیم ها و اقدام های ظالمانه فقط باعث می شود که المنار پرقدرت تر و محکمتر از همیشه به عنوان صدای وحدت اسلامی، فلسطین و مستضعفان و مظلومان جهان، استوار و پا بر جا بماند.

وی از تمام آزادگان جهان و مردم شریف لبنان و رسانه ها و به خصوص وزیر اطلاع رسانی لبنان خواست موضع جدی و قاطعانه ای برای مقابله با این گونه اقدام های ظالمانه و انتقامجویانه که آزادی رسانه ها را نقض می کند، اتخاذ کنند.

پربیننده ترین خبرها