سیاستمداری که دشمن مسلمانان و عاشق پول آنها است!

سیاستمداری که دشمن مسلمانان و عاشق پول آنها است!
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 12:09

"دونالد ترامپ" که این روزها تلاش می‌‌کند از حزب جمهوری خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود، سیاست بسیار خصمانه‌ای را علیه مسلمانان در پیش گرفته، این درحالی است که وی همچنان درحال کسب میلیونها دلار درآمد از سرمایه گذاریهایش در کشورهای اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ترامپ" اخیرا در اظهاراتی نژادپرستانه درخواست کرده است که از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری شود، چرا که فکر می‌کند اسلام هراسی برگه‌ای است که می‌تواند از آن در تبلیغات انتخاباتی استفاده کند.
اما یک روز پس از سخنرانی آتشین ترامپ علیه مسلمانان، وی با انتقادهایی گسترده از هر سو مواجه شد.
روزنامه‌های آمریکایی نیز با انتشار گزارشهایی از سرمایه گذاری‌های این سیاستمدار میلیاردر فاش کردند، ترامپ درحالی خواستار منع ورود مسلمانان به آمریکا می شود که در حال کسب میلیونها دلار از قراردادهای تجاری و پروژه هایش در کشورهای اسلامی است.
سایت "دیلی بیست" آمریکا درخواست کرد، سرمایه شخصی ترامپ برای همه اعلام شود.
این سایت با افشای شراکت تجاری عظیم مؤسسه ترامپ با شرکت اماراتی "داماک" متعلق به "حسین السجوانی"، تأکید کرد که "ترامپ فقط مسلمانان ثروتمند را دوست دارد".
دیلی بیست خاطرنشان کرد، ترامپ این سرمایه دار اماراتی (سجوانی) را "دوست خوب" می نامد. یکی از پروژه های مشترک این دو نفر، در مساحتی بسیار گسترده است که شامل 104 ویلا می باشد. قیمت هر واحد مسکونی در این پروژه یک تا 10 میلیون دلار است.
ترامپ علاوه بر امارات، در آذربایجان، ترکیه و اندونزی نیز پروژه های بزرگی را دارد.
تبلیغات انتخاباتی ترامپ در ژوئیه گذشته با حمله به مهاجران غیرقانونی مکزیکی آغاز شد و ترامپ این مهاجران را "دزد" و "جنایتکار" توصیف کرد.

درحالیکه طبق اذعان کارشناسان و حتی برخی سیاستمداران غربی، گروه‌های تروریستی ساخته و پرداخته سرویسهای امنیتی غربی و صهیونیستی هستند، پس از حوادث اخیر تروریستی در کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا، سیاستمداران غربی در تلاش هستند تا برای خدمت به اهداف خود و همچنین رژیم صهیونیستی، از این حوادث جهت اسلام هراسی در غرب استفاده کنند. این درحالی است که مسلمانان صدها سال است که در اروپا و آمریکا به عنوان یکی از مسالمت‌جو ترین بخش جامعه شناخته می‌شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها