داعش ازمردم رمادی سپر انسانی ساخت!

داعش ازمردم رمادی سپر انسانی ساخت!
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 17:52

العالم ـ یک منبع امنیتی در پلیس استان الانبار امروز(چهارشنبه) از اقدام داعش در منع خروج خانواده ها از رمادی و استفاده از آنان به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از شکست تروریست ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی در پلیس استان الانبار امروز چهارشنبه تصریح کرد که گروه تروریستی داعش خانواده های تحت محاصره خود در داخل رمادی را از خروج از شهر منع کرد و هرکسی را که از شهر خارج شود، تهدید به قتل کرد.

این منبع در گفتگو با السومریه نیوز تاکید کرد که گروه تروریستی داعش ضمن منع اهالی رمادی از خروج از شهر، آنها را تحت بازداشت خود قرار داد تا از اهالی به عنوان سپرانسانی در هنگام حمله نیروهای امنیتی به مرکز رمادی استفاده کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: داعش هرکسی را که برای خروج از رمادی و پناه آوردن به نیروهای امنیتی در منطقه الحمیره در جنوب شهر تلاش کند، تهدید به قتل کرد.

گروه تروریستی داعش از شش ماه قبل تاکنون پس از درگیری که به عقب نشینی نیروهای امنیتی انجامید، شهررمادی در صد کیلومتری غرب بغداد و محل سکونت جمعیت عمدتا سنی مذهب را به کنترل خود درآورد و به اهالی اجازه خروج و  تحرک نمی دهد.

پربیننده ترین خبرها