کنترل ارتش سوریه بر مناطقی از حومه حلب + فیلم

جمعه 20 آذر 1394 - 20:03

حلب(العالم) – ارتش سوریه حملات تروریست های مسلح در حومه جنوبی حلب را خنثی کرد که به کشته شدن دهها تروریست انجامید.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از حومه حلب گزارش داد، گروه های تروریستی از سیطره بر چند روستا خبر دادند، اما مشخص شد این فقط تبلیغاتی بوده است.
پس از سیطره ارتش بر روستاهای جنوبی حومه حلب گروه های مسلح نقاط تجمع ارتش سوریه را در روستای "بانص" و اطراف روستای "تل دادین" و روستای "زیدان" هدف حمله قرار دادند که با دفاع ارتش مواجه شدند.    
یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار شبکه خبری "العالم" گفت، پس از سیطره ارتش بر روستاهای "خلصه"، "زیتان"، "الحمره" و "القلعجیه" در جنوب حلب گروه های تروریست برای افزایش روحیه مزدورانشان حملاتی علیه ارتش اجرا کردند اما به خاطر حضور قدرتمند ارتش با شکست مواجه شد.
همچنین خبر سیطره تروریست ها بر چند روستا در اطراف حلب، دروغ بود و اجساد دهها تروریست در صحنه نبرد و فرار بقیه آنان در برابر آتش ارتش سوریه نشانه آن است.
یکی از فرماندهان ارتش سوریه به العالم تأکید کرد: اهمیت استراتژیک جبهه جنوب غربی حلب به خاطر آن است که در مسیر جاده بین المللی حلب دمشق قرار دارد، و مشرف بر شمال شرق "ادلب"، "سراقب" و فرودگاه "ابو الضهور" بوده و همچنین بخش های وسیعی از شمال ادلب و غرب حلب را تحت سیطره ارتش سوریه قرار داد. 

پربیننده ترین خبرها