ویدئو+ عملیات ارتش سوریه در حومه حمص

پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 23:02

سوریه (العالم) پس از آزادسازی روستاهای "مهین"، "حوارین" و "الحدث" و هلاکت دهها عنصر گروهک تروریستی داعش، نیروهای ارتش سوریه در تدارک پیشروی به سوی شهر "القریتین" هستند.

یک فرمانده میدانی عملیات در این باره به خبرنگار العالم گفت: ارتش و نیروهای مردمی پس از آزاد سازی روستاهای "مهین"، "حوارین" و "الحدث" در حال پاکسازی این روستاها از بمب های کار گذاشته شده هستند و خودشان را برای ادامه عملیات نظام به سوی شهر "القریتین" آماده می کنند.
یک فرمانده میدانی ارتش سوریه در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: زمینه سازی برای عملیات نظامی انجام شده و نیروها از چند محور به پیشروی پرداخته اند. این امر باعث تحت فشار گرفتن گروههای مسلح شده است که در نتیجه این مرحله از عملیات، شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و بقیه آنها عقب نشینی کرده اند. این امر باعث شد تا روستای "مهین" به طور کامل به کنترل ارتش و نیروهای همپیمان درآید.
یک سرباز حاضر در این عملیات نیز به خبرنگار العالم تأکید کرد: عملیات در یک جبهه گسترده انجام گرفت و بخش زیادی از منطقه از وجود تروریست ها، پاکسازی شد. همچنین ارتفاعات مشرف بر روستای "مهین" نیز به کنترل ارتش درآمد. این امر باعث شد تا کلیه تحرکات تروریست ها در داخل روستا تحت کنترل ارتش قرار گیرد.
عملیات ارتش و نیروهای همپیمان بعد از کنترل بر روستاهای "مهین" و "حوارین" و تأمین امنیت ارتفاعات مشرف بر آنها همچنان ادامه دارد و ارتش نوک پیکان حملات خود را به سوی شهر "القریتین" به عنوان یکی از مهم ترین مواضع داعش در حومه شرقی حمص قرار داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها