گوشه‌هایی از تاریخ جنایات آل سعود + فیلم

سه شنبه 15 دی 1394 - 15:26

آل سعود در تاریخ سیاه خود ده ها جنایت برای سرکوب مخالفان خود با همدستی استعمارگران انگلیسی مرتکب شده اند، استعمارگرانی که قدرت را از حاکم وقت حجاز گرفتند و به سعودی ها واگذار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، آل سعود در دهه 20 قرن گذشته برای به دست گرفتن قدرت اموال کلانی را هزینه کردند و همانگونه که گروه تروریستی صهیونیستی هاگانا در سال 1947 برای اشغال فلسطین به کشتار فلسطینی های بی دفاع پرداخت ، آل سعود نیز دهه بیست قرن گذشته در شبه جزیره عربستان با همدستی انگلیس هزاران نفر از مردم بومی را برای به دست گرفتن قدرت به خاک و خون کشیدند .
- کشته شدن هزاران مسلمان برای به تخت نشستن آل سعود
ناصر السعید نویسنده عربستانی در کتاب خود به نام " تاریخ آل سعود " واقعیت های بسیار زیادی را درباره تاریخ سیاه و خونبار این خاندان قدرت طلب ذکر کرده است نویسنده ای که خودش قربانی قدرت طلبی آل سعود شد زیرا عوامل این خاندان وی را از بیروت ربودند و به عربستان آوردند و در حوض اسید انداختند .
آل سعود که همچون داعش مدعی اسلام خواهی است ، شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان سال 1922 حدود 3 هزار و 790 نمازگزار را در مساجد منطقه الشعیبه کشتند .
آل سعود همچنین با همدستی انگلیس 40 هزار نفر از مسلمانان را در منطقه تربه به خاک و خون کشیدند مسلمانانی که طرفدار و پیرو شریف حسین حاکم وقت حجاز بودند. 
محاصره طائف و کشتار 2 هزار و 800 نفر از نیروهای تحت امر شریف حسین نیز یکی دیگر از لکه های ننگ پرونده سیاه آل سعود است .
خاندان آل سعود در کشتاری معروف به کشتار طائف و الحویه 15 هزار نفر از مردم مکه را که اکثر آنها زن و کودک بودند و برای اقامت موقت به طائف رفته بودند ، قتل عام کردند .
کشتار بیش از 27 هزار نفر از ساکنین مناطق مختلف استان القصیم عربستان به روشی وحشیانه نیز از دیگر جنایات آل سعود است .  
- افتخار آل سعود به تاریخ خونبار خود

بیش از 10 هزار مسلمان دیگر که افراد قبیله شَمّر و اهل شهر حائل بودند ، در درگیری های معروف به النیصیه ، الوقید و الجثامیه به دست آل سعود کشته شدند.
درگیری های قدرت طلبانه آل سعود در تهامه و عسیر نیز بیش از 50 هزار مسلمان را به خاک و خون کشید .
آل سعود سال 1953 حدود هزار و 520 مسلمان از قبیله الریث را در منطقه جبل القهر در جنوب حجاز قتل عام کردند.

آل سعود در درگیری معروف به الجهراء در کویت نیز دست داشتند درگیری که هزار قربانی برجای گذاشت .
آل سعود پس از آغاز انقلاب " حامد بن رفاده البلوی" در سال 1932 بیش از 7 هزار نفر از افراد قبایل الحویطات ، بنی عطیه، جهینه و بلی را کشتند و هزاران نفر را نیز آواره کردند .
آل سعود جنایات متعدد دیگری را مرتکب شده اند و در تاریخ سیاه خود بیش از 2 میلیون مسلمان را در روستاها و شهرهای مختلف به خاک و خون کشیده اند و همچنان به تاریخ خونبار خود می بالند.

پربیننده ترین خبرها