خبرهای ضد و نقیض درباره سرنوشت سخنگوی داعش

خبرهای ضد و نقیض درباره سرنوشت سخنگوی داعش
جمعه 18 دی 1394 - 08:26

تلویزیون عراق از مجروح شدن "ابومحمد العدنانی" سخنگوی گروه تروریستی داعش خبر داد؛ این درحالی است که شورای استان الانبار از مرگ او خبر داده است.

 

العدنانی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون عراق به نقل از بیانیه ارتش این کشور خاطرنشان کرد که گزارشهای تأیید شده‌ای در خصوص مجروح شدن العدنانی در عملیات هوایی علیه ناحیه "بروانه" در استان الانبار وجود دارد.
این درحالی است که شورای استان الانبار از کشته شدن العدنانی در شهرستان حدیثه خبر داده است.

"عید عماش الکربولی" سخنگوی شورای استان الانبار، گفت: بر اساس اطلاعاتی که از نیروهای امنیتی به دست آورده ایم، ابومحمد العدنانی سخنگوی داعش در استان الانبار کشته شده است.
بر اساس بیانیه ارتش، العدنانی به دلیل شدت جراحت چند روز قبل به منطقه "هیت" منتقل شد.
العدنانی از اهالی ادلب است. وی حدود 10 سال پیش عضو القاعده بود و مانند "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی داعش مدتی در عراق زندانی نیروهای آمریکایی بود.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند.

پربیننده ترین خبرها