شهادت هفت مبارز عزالدین قسام

شهادت هفت مبارز عزالدین قسام
پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 - 16:43

گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد هفت نفر از مجاهدان این گردان ها، بر اثر سقوط یکی از تونل های مقاومت، شهید شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مجاهدان در حال ترمیم یکی از تونل های قدیمی بودند که در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال 2014، مقاومت بارها از طریق آن، اقدام به حمله به مواضع صهیونیستی کرده بود.
این تونل به علت رطوبت و اوضاع آب و هوا منهدم شد و هفت نفر از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند. اما به چهار نفر دیگر از اعضای تیم ترمیم کننده تونل آسیبی نرسید.
گردان های قسام روز پنجشنبه در بیانیه ای اسامی شهدای مذکور را به این ترتیب ذکر کرد: ثابت الريفی (25 ساله) فرمانده یک گروه از نیروهای ویژه گردان های قسام، جعفر حماده (23 ساله)، وسيم حسونه (19 ساله)، نضال عوده (24 ساله)، محمود بصل (25 ساله)، غزوان الشوبكی (25 ساله)، و عز الدين قاسم (21 ساله). کلیه این افراد از گردان "التفاح و الدرج" در شرق شهر غزه بودند.
این گردانها اعلام کردند نیروهای مذکور بارها در عملیات قهرمانانه بی سابقه علیه صهیونیست ها در جریان جنگ سال 2014 رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شرکت کرده و شمار زیادی از عناصر دشمن را به هلاکت رسانده بودند.
گردان های قسام شامگاه چهارشنبه اعلام کرد به دنبال ریزش یکی از تونل های مقاومت بر اثر اوضاع آب و هوایی نامناسب، تماس ها با یک گروه از افرادش قطع شده است.
همزمان با انتشار این خبر، "ابوعبیده" سخنگوی گردان های قسام، از همه فعالان پایگاههای اجتماعی به ویژه تویتر خواست پیام هایشان را در تقدیر از مجاهدان و فعالان در تونل های مقاومت و جانفشانی هایشان بر روی هشتگ "#رجال_الانفاق" [مردان تونل ها] بفرستند.
 

پربیننده ترین خبرها