ارتش سوریه برخی مناطق غوطه شرقی را آزاد کرد

ارتش سوریه برخی مناطق غوطه شرقی را آزاد کرد
پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 - 11:47

دمشق (العالم) ـ خبرنگار العالم از آزاد سازی برخی مناطق غوطه شرقی در ریف دمشق از دست تروریست ها خبر داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه همچنین گزارش داد که درگیری های ارتش سوریه با عناصر مسلح گروه موسوم به جیش الاسلام در اطراف تل صوان ادامه دارد. ارتش سوریه در حملات خود، استحکامات این گروه را در منطقه منهدم کرد.
دارین فضل خبرنگار العالم در دمشق خاطرنشان کرد، ارتش سوریه جبهه های درگیری با عناصر مسلح را در تل صوان در غوطه شرقی ریف دمشق فعال و با عملیاتی غافلگیر کننده آنها را سردرگم کردند. نیروهای ویژه ارتش سوریه از سه محور در اطراف تل صوان پیشروی کردند و دیگر واحدهای ارتش نیز با پشتیبانی آتش سنگین، پوشش لازم را برای آنها فراهم کردند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: گروه های مسلح در این مناطق به شدت دچار فروپاشی شده اند.

کشف شماری از تونل های گروه های تروریستی
خبرنگار العالم افزود: ارتش سوریه در اطراف منطقه دوما نیز پس از آزاد کردن کشتزارهای بویضانی، رحیبانی و قطری، عملیات در جبهه های جدیدی را آغاز کرده است. ارتش همچنین وارد درگیری های شدیدی با گروه های مسلح در اطراف منطقه خزاعیه شده است. نیروهای ارتش سوریه همچنین تعدادی از تونل های گروه های مسلح و تروریستی را کشف و منهدم کردند.
ریاض صقر کارشناس مسائل راهبردی گفت: شکست های سنگین وخسارات وارد شده به افراد مسلح در غوطه شرقی باعث تحت فشار قرار گرفتن این افراد در دوما و دیگر مناطق شده است.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، مواضع گروه های مسلح در بیت سوا، بین نایم، نشابیه و حرستا القنطره جزء اهداف ارتش سوریه است.
211 ـ 8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها