ارتش سوریه مناطق دیگری از حومه حلب را آزاد کرد

ارتش سوریه مناطق دیگری از حومه حلب را آزاد کرد
يکشنبه 25 بهمن 1394 - 09:45

حومه حلب (العالم) – ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود، توانست برخی از مناطق و روستاهای دیگر را در شمال حلب از دست تروریست ها آزاد کند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از منطقه حلب سوریه، ارتش این کشور و متحدانش با پیشروی های جدید روستاهای «الطاموره»، «ضهره القرعه»، «ضهره القندیله» و «جب الکلب» واقع در حومه شمالی و شرقی شهر حلب آزاد کردند و خطوط امداد عناصر مسلح را در بین حومه غربی و شمالی حلب قطع کردند.
جنگ و نبرد ارتش سوریه و متحدانش با گروه های مسلح و تروریستی، پس از آزاد کردن دو منطقه «نبل» و «الزهراء» متوقف نشده بلکه این نیروها به پیشروی های خود به طرف بلندی های «القرعه» ادامه داده اند.
یکی از سربازان ارتش سوریه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: ارتش سوریه بر منطقه «المقالع» و بلندی «القرعه» و «القندیل» تسلط یافت و اکنون نیز در حال پیشروی به طرف کل منطقه الطاموره است.

کشته شدن ده ها نفر از عناصر مسلح جبهه الشامیه
استحکامات افراد مسلح در بلندی ها و مناطق صعب العبور کوهستانی مانع از پیشروی ارتش سوریه نشد بلکه ارتش با ادامه عملیات خود توانست ده ها تن از عناصر مسلح گروه موسوم به «الجبهه الشامیه» را از پا در آورد.
هواپیماهای ارتش سوریه نیز با توزیع اطلاعیه هایی هشدار آمیز، از عناصر مسلح در روستای «حریتان» خواستند هر چه سریع تر سلاح خود را زمین بگذارند و تسلیم نیروهای ارتش سوریه شوند.
یکی از سربازان ارتش سوریه در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: «اکنون همه مناطق و خطوط عناصر مسلح تحت تسلط ارتش قرار دارد. ما هم اکنون در آستانه ورود به منطقه الطاموره هستیم.»

203 ـ 211ـ 7

پربیننده ترین خبرها