سوریه:شورای همکاری از تروریستها حمایت می کند

سوریه:شورای همکاری از تروریستها حمایت می کند
سه شنبه 25 اسفند 1394 - 23:04

العالم - معاون وزیر امور خارجه سوریه تروریست قلمداد کردن حزب الله لبنان از سوی اعضای شورای همکاری خلیج فارس را محکوم و تصریح کرد که خود این کشورها تروریست ها را مدیریت و از آنها حمایت مالی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فیصل مقداد پس از دیدار با علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان، در پاسخ به سؤالی درباره اقدام شورای همکاری خلیج فارس در "تروریست" خواندن حزب الله گفت: خود این کشورها هستند که تروریسم را مدیریت و اعمال می‌کنند. آنها وجدان ها را می‌خرند و با پولهایشان زمینه تصویب تصمیمات دیگری را فراهم می‌کنند.

مقداد افزود: در اتحادیه عرب نیز شاهد هستیم که تصمیمات بدی گرفته و طرح هایی علیه اعراب و مسلمانان تصویب می‌شود.

معاون وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: توطئه ای که شاهد آن هستیم امر جدیدی نیست. بلکه از گذشته وجود داشته، اما اکنون خود را نشان داده است.

تروریست قلمداد کردن حزب الله بیانگر همکاری با اسراییل است
فیصل مقداد تصریح کرد: برخی کشورها با رژیم صهیونیستی همکاری کرده اند و این همکاری پایه و اساس تصمیماتی است که الان شاهد آن هستیم و این کشورها در نتیجه همکاری با رژیم تل آویو، حزب‌الله را تروریست می‌خوانند.

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به دیدار خود با ولایتی بیان کرد: در این جلسه به ویژه درباره از سرگیری مذاکرات ژنو، وضعیت میدانی در سوریه و پیروزی‌هایی که محور مقاومت در سوریه به دست آورده‌اند، صحبت کردیم.

فیصل مقداد، با تأکید بر نقش ایران درمنطقه گفت: ایران نه تنها در حل مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، بلکه در رفع مشکلات جهانی و بین‌المللی نقش دارد و این نقش در نهایت درایت و حکمت انجام می‌شود و ما از این که ایران توانسته است یکی از بزرگترین مشکلاتش را در سطح بین الملل یعنی موضوع هسته ای، حل کند خوشحال هستیم.

216-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها