جوان کانادایی: خدا گفت مردم را بکشم!

جوان کانادایی: خدا گفت مردم را بکشم!
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 19:57

رییس پلیس شهر "تورنتو" کانادا اعلام کرد، یک جوان کانادایی دو سرباز را در مرکز سربازگیری این شهر با این ادعا که خداوند به وی دستور کشتن آنان را داده است، با چاقو مورد حمله قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مارک ساندرز" در گفت وگو با خبرنگاران، افزود، "ایانی حسن علی" جوان 27 ساله در این زمینه با 5 اتهام مواجه است که یکی از آنها "شروع به قتل" می باشد.   
وی ادامه داد، ایانی متولد شهر "مونترال" بوده و از سال 2011 در تورنتو اقامت دارد.
ساندرز تصریح کرد، متهم وارد دفتر سربازگیری شد، ابتدا با چاقوی تیز یک سرباز را زخمی کرد، سپس وقتی سرباز دیگر کوشید تا مانع وی شود او را نیز، با چاقو زد، البته وضع دو سرباز خطرناک نیست.
وی خاطر نشان کرد، متهم در صحنه می گفت، "خداوند مرا به این کار امر فرموده، خداوند به من دستور داده به اینجا بیایم و عده ای را به قتل رسانم".
ساندرز گفت، هنوز مشخص نیست متهم با شخص یا سازمان خاصی همدست بوده باشد.
نیروهای امنیتی برای مقابله با حملاتی که کانادا از اکتبر 2014 با آن مواجه است، به حال آماده باش درآمده اند. این حمله دو روز پس از حمله شخصی دیگر به دو سرباز در منطقه "کبک" رخ داد که یکی از آنان کشته شد.
تورنتو در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچهٔ انتاریو قرار دارد. این شهر با جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر، پنجمین شهر آمریکای شمالی از حیث جمعیت است و ناحیهٔ شهری تورنتو با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، هفتمین ناحیهٔ شهری پرجمعیت آمریکای شمالی است.
مونترآل در ۵۳۹ کیلومتری شمال شرقی تورنتو و در ۱۹۰ کیلومتری شرق اتاوا قرار دارد. این شهر بزرگ ‌ترین مرکز تجاری - صنعتی و فرهنگی کبک است.


206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها