دلیل حمله مخالفان سوریه به پژوهشگر تونسی

دلیل حمله مخالفان سوریه به پژوهشگر تونسی
يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 - 17:15

اظهار نظر پژوهشگر تونسی درخصوص حوادث اخیر حلب، با موجی از حملات مخالفان سوریه و حامیان گروه‌های مسلح همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت عربی 21، ماجرا زمانی آغاز شد که خانم "ألفة یوسف" در فیسبوک خود نوشت:"تا وقتی الجزیره (قطر) و پیروان و حامیانش از رویدادهای حلب ناراضی هستند، بدون شک این موضوع برای ما خوب است .. تحلیل من بسیار سطحی، ولی مؤثر است."
اما پس از واکنشهای توهین آمیز برخی کاربران، وی در مطلبی دیگر خطاب به توهین کنندگان نوشت که جنگها حاصلی جز ویرانی و کشتار ندارند.
وی افزود: آیا من جنگ را در سوریه  به راه انداختم؟ در این کشور صلح و آرامش بود، ولی ناگهان افراطی‌ها و خائن‌های مخالف با حمایت ترکیه و قطر برای خون ریزی و قتل وارد این کشور شدند. آیا من خواستار برگزاری اجلاس دوستان سوریه شدم تا با فتنه انگیزی زخم این کشور را عمیقتر کنم. 
این پژوهشگر تونسی ادامه داد: اکنون برای سوریه گریه می کنید؟ ولی هنگامیکه به زنان آن تجاوز شد و زنان برده در جنگ در بدترین وضعیت باردار شدند، گریه نکردید. روزی که مردم این کشور به دست گروه های تروریستی شما تکه تکه شدند و سر آنها از تن جدا شد،  گریه نکردید .. روزی که کودکان و خانواده‌های این سرزمین را آواره کردید و آرامش آنان را برهم زدید گریه نکردید.
وی در پایان نوشت: شما به خاطر سوریه گریه نمی‌کنید، بلکه به خاطر شکست پروژه خود اندوهگین هستید، من همچنان از ارتش سوریه و بشار اسد حمایت می کنم و مانند کسانی نیستم که رنگ عوض می کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها