فیلم؛ صحنۀ جرم و ساطورهای دوقلوی سعودی داعش

يکشنبه 6 تير 1395 - 21:26

تلویزیون عربستان، تصاویر صحنۀ جنایتِ قتل مادر توسط دو داعشی دوقلوی سعودی را پخش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در فیلم پخش شده از تلویزیون عربستان آمده است: دوقلوهای داعشی، سعی داشتند پدر و مادر و خواهر و برادرشان را بکشند، اما تنها موفق شدند مادرشان را با ساطور و چاقوهایی که از بیرون منزل تهیه کرده بودند، به قتل برسانند و پدر و برادرشان را زخمی کنند و خواهر کوچکشان که موفق شده بود اتاق خود را قفل کند، در امان ماند.
این دو داعشی پس از ارتکاب جنایت، خودروی همسایه را سرقت کردند و به سمت یمن فرار کردند، اما همسایه موضوع سرقت را به پلیس خبر داد و پلیس، آن ها را که حال خلاف رفتن در یکی از جاده ها بودند، در شهر "الخرج" در منطقه "الدلم" دستگیر کرد.
این دو داعشی، صالح و خالد ابراهیم علی العرینی نام و 20 سال سن دارند.
این جنایت، پس از آن فاش شد که یکی از همسایگان، از خانۀ دوقلوهای داعشی، صدای جیغ شدید شنید و خود را به آن خانه رساند و خانه را غرق خون یافت. او به سرعت پدر هفتاد ساله و برادر 18 ساله را به بیمارستان منتقل کرد و از کشته شدن مادر بی خبر بود، تا این که برادر بزرگ تر به خانه برگشت و مادر 60 سالۀ خود را غرق خون یافت.
منابع بیمارستانی تاکید کردند که حال پدر و برادر زخمی تحت کنترل است. بیشتر زخم هایی که پدر برداشته است، بر دست هایش بود که سعی داشت با آن ها از اصابت ساطور و چاقوها به شکم و سینه اش جلوگیری کند. او در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شود.
این دو برادر، قصد پیوستن به داعش در سوریه را داشتند، اما مادرشان از نیت آن ها آگاه شد و با این تصمیم آن ها مخالفت و تهدید کرد که این موضوع را به پلیس خبر می دهد، به همین سبب آن ها او را "زندیق و کافر" دانستند و او را سزاوار قتل برشمردند.

7- 205

 

پربیننده ترین خبرها