فیلم تبلیغاتی داعش از مراحل عضویت در این گروه!

فیلم تبلیغاتی داعش از مراحل عضویت در این گروه!
يکشنبه 20 تير 1395 - 22:23

گروه تروریستی داعش با انتشار یک فیلم تبلیغاتی مراحل ملحق شدن عناصر جدید به این گروه را به تصویر کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر اطلاع رسانی داعش در شهر الرقه سوریه، وفیلمی تبلیغاتی با نام "داستان یک فراخوانی" منتشر کرد که درآن داستان پیوستن یک عضو جدید به این گروه را روایت می شود.

پایگاه مصری " البوابه" درگزارشی اعلام کرد ویدئوی داعش از بحران انسانی سوریه، کشته شدن شماری زیاد از زنان، مردان و کودکان، و آوارگی بسیاری از آنان بهره برداری کرده و نشان می دهد که این مساله یکی از انگیزه های جوانان برای ملحق شدن به این گروه و جنگ با کسانی به شمار می آید که داعش مدعی است آنان عامل بحران در سوریه اند.

دراین ویدئو، حکایت جوانی بیست ساله به نام محمد به تصویر کشیده می شود که بر پایۀ ادعاهای داعش، تحت تاثیر بحران در کشورش قرار گرفته و تصمیم گرفته است که با انجام " فریضه جهاد " حقوق خود را باز پس گیرد.

این فیلم نشان می دهد که محمد ابتدا با یکی از نمایندگان " داعش " در مساجد دیدار می کند و این شخص، وی را به مکانی موسوم به " دفتر عضویت" معرفی می کند. در دفتر عضویت، فرد مسئول پرونده ای مخصوص او باز می کند تا شخص اطلاعات خصوصی خود را در آن وارد کند.

دفتر عضو گیری داعش

در ادامه، محمد برای فراگرفتن آموزه های دینی خاص این گروه و دستورات شرعی آن به " مرکز دینی" منتقل می شود.

مرکز دینی داعش

عضو جدید، سپس، به " مرکز نظامی" برده می شود تا در زمینه استفاده از سلاح ، درگیری های فیزیکی و نحوه اجرای عملیات انتحاری آموزش ببیند. پس از آن، وارد "مرحله عملی" می شود که داعش آنرا" حضور در میدان" می نامد.

مرکز نظامی داعش

215-220

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها