تصاویر المپیک ورزشی داعش!

تصاویر المپیک ورزشی داعش!
چهارشنبه 23 تير 1395 - 09:17

گروه تروریستی داعش تصاویری از مسابقات ورزشی خود منتشر کرده که می توان آن را «المپیک داعش» نامید!

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، روزنامه «دیلی میل» انگلیس روز سه شنبه گزارشی تصویری منتشر کرد که نشان می دهد کودکانی 5 ساله در مسابقات ورزشی مشارکت می کنند. گفته می شود که این مسابقات در شهر تلعفر برگزار شده است، شهری در شمال غرب عراق که هم اکنون تحت تصرف داعش است. 
دیلی میل نوشت : «داعش از مردم شهر تلعفر خواسته است که در این مسابقات مشارکت کند». 
مسابقات داعش شامل کشیدن طناب ، زودتر نشستن روی صندلی با قطع موسیقی، فوتبال و غیره می شود و افرادی که در مسابقه فوتبال برنده می شوند ، شیرینی جایزه می گیرند!
سایت خبری «ترور مانیتور» که اخبار گروه های تروریستی فعال در سراسر جهان را منتشر می کند، برای اولین بار تصاویر ورزشی داعش را در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد و نوشت: «داعش با برگزاری چنین مسابقاتی می خواهد اینگونه جلوه بدهد که مردم مناطق تحت تصرفش زندگی عادی دارند و از حکومت این گروه تروریستی راضی هستند». 
دیلی میل در ادامه گزارش خود نوشت : «تعداد زیادی از مردم شهر تلعفر از ترس مجازات های داعش در محل برگزاری مسابقات برای تشویق تیم ها حضور پیدا کرده بودند و برخی از آنها نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند». 
دیلی میل نوشت : «داعش در حالی این مسابقات را برای جلوه دادن خود به عنوان گروهی انسان دوست برگزار می کند که بازدید صفحات این گروه تروریستی در شبکه اجتماعی توئیتر در 2 سال گذشته 45 درصد کاهش یافته است و این گروه یک چهارم از اراضی تحت تصرفش را در عراق و سوریه از دست داده است». 

 

 

 214-220
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها