"کارداشیان پاکستان" قربانی عکس‌های مبتذل شد +تصاویر

دوشنبه 28 تير 1395 - 14:57

قندیل بلوچ، از چهره های شناخته شدۀ شبکه های اجتماعی که به نام "کیم کارداشیانِ پاکستان" معروف شده بود، به دست برادرش کشته شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کیم کارداشیان پاکستان که با فعالیت در زمینۀ مدلینگ و انتشار فیلم و عکس های مبتذل خود، در تلاش برای شکستن هنجارهای کشور مسلمان پاکستان و قوم خود یعنی بلوچ های پاکستان بود، سرانجام توسط برادر 30 ساله اش "وسیم عظیم" کشته شد. 

پدر بلوچ، به رسانه ها اعلام کرد که پسرش وسیم، روز جمعه، پس از درگیری لفظی با قندیل، او را خفه کرد و آن ها جسد بی جان قندیل را صبح روز شنبه در اتاقش یافتند.
وسیم که پس از ارتکاب این قتل ناموسی متواری شده بود، توسط پلیس پاکستان دستگیر شد و در پاسخ به سئوال خبرنگاران گفت: از کشتن او پشیمان نیستم.

وسیم عظیم (قاتل): پشیمان نیستم

به گفتۀ بستگان قندیل بلوچ، برادرش بارها از او خواسته بود، از انتشار عکس های نیمه برهنۀ خود دست بکشد، زیرا با این کار، شرافت خانواده و خاندان را خدشه دار کرده است.
قندیل بلوچ سعی می کرد با شکستن تابوهای جامعه خود، در شبکه های اجتماعی به نام و نشان برسد و در همین راستا، اقدام به انتشار عکسی سلفی با "مفتی عبدالقوی" از مفتی های معروف پاکستانی کرد و نوشت که در ظهر ماه رمضان، با مفتی عبدالقوی سیگار کشیدیم و مشروبات غیرالکلی نوشیدیم.

سلفی قندیل بلوچ با مفتی عبدالقوی

انتشار این عکس که به اخراج مفتی از نهادهای مذهبی منجر شد، بدنامی خانوادۀ بلوچ را نیز به دنبال داشت و زمینۀ لازم برای قتل ناموسی بلوچ را فراهم کرد.

 
 

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها