پیام خونین داعش برای نخست وزیر فرانسه+عکس

پیام خونین داعش برای نخست وزیر فرانسه+عکس
جمعه 1 مرداد 1395 - 11:57

گروه تروریستی داعش، با انتشار ویدیویی جدید، فرانسه را به تشدید حملات تروریستی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو یکی از عناصر داعش به زبان فرانسوی، عملیات تروریستی نیس را که 84 کشته برجا گذاشت، به عامل انتحاری این عملیات، تبریک گفت و به فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور هشدار داد که اگر حملات خود را ضد داعش متوقف نکند، شاهد تشدید حملات به فرانسه خواهد بود.

در این ویدیو، دو تن از عناصر داعش که به جاسوسی علیه این گروه تروریستی متهم هستند سر بریده می شوند و اعدام این دو نفر، پیام هشداری برای فرانسه اعلام می شود.

وبگاه آمریکایی "سایت" که متخصص رصد سایتهای تندرو در اینترنت است، این ویدیو را از تولیدات داعش دانست و تاکید کرد که اعدام این اشخاص، در موصل صورت گرفته است.

گروه تروریستی داعش، شنبه گذشته، عملیات تروریستی نیس را به عهده گرفت و آن را واکنشی به مشارکت فرانسه در حملات ضد داعشی در سوریه و عراق قلمداد کرد.

ژورژ فنک رییس کمیسیون تحقیقات درباره حملات تروریستی پاریس دیروز در سخنانی در پارلمان فرانسه پیشنهاد کرد که در این کشور زندانی شبیه زندان گوانتانامو برای عناصر مسلح بازگشته از سوریه و عراق ایجاد شود.

ژورژ فنک با اشاره به شکست های اخیر داعش و احتمال فروپاشی این گروه تروریستی در آینده نزدیک گفت: "ما احتمالا در ماه‌های آتی شاهد موجی از عناصر مسلحی خواهیم شد که پس از فروپاشی این گروه به فرانسه باز گردند".
خبرگزاری اسپوتنیک تأکید کرد که این سیاست مدار فرانسوی معتقد است، ایجاد زندان و یا بازداشتگاهی مثل گوانتانامو گزینه‌ای خوب در این شرایط است.
طبق بعضی اطلاعات، بیش از یک هزار فرانسوی در عراق و سوریه عضو گروه تروریستی داعش هستند.

205

پربیننده ترین خبرها