دختر عضو زندانی اخوان در مصر، رتبه اول کنکور شد!

دختر عضو زندانی اخوان در مصر، رتبه اول کنکور شد!
دوشنبه 4 مرداد 1395 - 15:16

دختر یکی از رهبران اخوان المسلمین مصر که به حبس ابد محکوم شده است، رتبه اول را در کنکور کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، زمانی که وزیر آموزش و پرورش مصر اسامی نفرات برتر کنکور را اعلام کرد: مشخص شد که دختر یکی از رهبران اخوان المسلمین که به حبس ابد محکوم شده، رتبه اول را کسب کرده است.  

پدر این دختر، دکتر ابراهیم العراقی استاد دانشکده پزشکی دانشگاه المنصوره است که به اتهام تحریک به قتل السید العیسوی یکی از مخالفان سرسخت اخوان المسلمین و وابستگی به یک گروه غیرقانونی به حبس ابد محکوم شده و از دو سال و نیم گذشته در زندان به سر می برد.

دکتر ابراهیم العراقی 21 دی ماه 1393 ( 10ژانویه 2014 ) به اتهام پیوستن به یک گروه غیرقانونی یعنی گروه اخوان المسلمین بازداشت شد. وی از اولین فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی المنصوره در سال 1981 بود. العراقی همچنین در انتخابات پارلمانی سال 2010 نامزد اخوان المسلمین بود.

امیره، دختر دکتر ابراهیم العقراقی، گفت: یک ماه قبل از آغاز امتحانات، پدرش را در زندان ملاقات کرد و پدرش از او خواست برای پذیرفته شدن در یکی از بهترین دانشگاهها همه تلاش خود را به کار بگیرد. امیره افزود: پدرش به او گفت موفقیتش او را خوشحال خواهد کرد و شنیدن خبر موفقیتش مانند شنیدن خبر تبرئه شدن و آزادی او از زندان خواهد بود.

 204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها