نابودی تروریست‌ها در حلب سرعت گرفته است

نابودی تروریست‌ها در حلب سرعت گرفته است
چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 19:35

خبرنگار العالم از ادامه عملیات نظامی ارتش سوریه و هم پیمانانش در چندین منطقه از حومه حلب خبر داد.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه در گفت وگوی مستقیم با بخش خبری ظهر چهارشنبه گفت: بمباران شدید و گسترده، گروههای مسلح را به نابودی کشانده است.

وی افزود: حملات فشرده جنگنده ها به اطراف الراموسه و راههای منتهی به دانشکده ها؛محل استقرارگروههای مسلح، نابودی تروریستها را تسریع کرده و به بسته شدن الراموسه که یک کیلومتر و پانصد متر امتداد دارد، منجر شده است.

مرتضی گفت: سفر وزیر دفاع سوریه به جبهه های حلب، تاثیر زیادی برعملیات ارتش داشت. این سفر با استحکامات و آمادگی های ارتش سوریه در این منطقه پیام روشنی برای تغییر قواعد درگیری و ایجاد شرایط میدانی جدید توسط ارتش سوریه داشت.

وی افزود: جنگنده های سوریه، راههای امدادرسانی به افراد مسلح از منطقه  الحکمه و الراشدین 4 را که منطقه القوس و درگیریها و هدف گیریهای ارتش سوریه به شمار می رود را هدف قرار دادند.

مدیر دفتر العالم در سوریه اظهار داشت: ارتش هم اکنون و یک روز پس از ارسال سلاح های جدید یعنی هواپیماهای شناسایی که در هدف گیری کاربرد دارد، درصدد هدف گیری عمق مواضع گروههای مسلح است.

به گفته وی، این اولین باری است که هواپیماهای شناسایی مجهز به موشکها  برای هدف گیری مراکز افراد مسلح و تحرکات آنان در اطراف خان طومان در ریف جنوبی ارسال می شود و این هواپیماها، ماموریت ارتش سوریه را برای عملیاتهای نظامی مستقیم علیه افراد مسلح آسان کرده زیرا مناطق داخلی و مراکز تجمع گروه های مسلح را که از آنجا به سوی مناطق استقرار ارتش می روند، هدف می گیرد.

217
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها