تلاش شدید ترامپ برای جلب رضایت صهیونیست‌ها

تلاش شدید ترامپ برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
شنبه 6 شهريور 1395 - 15:11

بر اساس این قاعده‌ مهم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که "راه کاخ سفید از اسرائیل می گذرد" نامزدهای انتخاباتی آمریکا برای جلب رضایت و حمایت رژیم اشغالگر قدس و لابی صهیونیستی در آمریکا به شدت در حال رقابت هستند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، نوجوانان صهیونیست بالباسهای هم رنگ پرچم آمریکا، مبارزه تبلیغاتی دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه را در اراضی اشغالی فلسطین آغاز کردند.
تیم تبلیغاتی ترامپ، 350 هزار صهیونیست آمریکایی تبار را که حق مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دارند و در اراضی اشغالی فلسطین زندگی می کنند برای رأی دادن به ترامپ ترغیب می کنند.
این صهیونیستها بیشتر در بیت المقدس و تل آویو مستقر هستند.
"مارک تسل" نماینده حزب جمهوری خواه در رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "دونلاد ترامپ از سویی در برابر تریبون رسانه در حال فعالیت در راستای مبارزه انتخاباتی است، و از سویی دیگر در حال اجرای پروژه های بزرگ در مناطق مختلف از جمله اسرائیل است."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: "فعالان اسرائیلی مبلغی معادل هزاران شیکل را برای مبارزه تبلیغاتی ترامپ هزینه کردند. آنان در شعارهای خود می گویند که پیروزی ترامپ به نفع اسرائیل است."
وی افزود: "این فعالان اسرئیلی در این مبارزه به گونه ای وانمود می کنند، حزب دمکرات و کلینتون دشمنان اسرائیل هستند."
"تسفیکا بروت"  مسؤول مبارزه انتخاباتی ترامپ در این راستا گفت: "بدون شک کلینتون با تحت فشار قرار دادن اسرائیل از شهرک سازی در قدس ممانعت می کند. وی با دشمنان ما در ارتباط است."
وی افزود: "کلینتون هم چنین در برابر ایران سستی نشان می دهد. بنابراین ترامپ گزینه مناسب است و باید به ترامپ رای دهیم."
یکی از صهیونیستها آمریکایی تبار در این راستا به گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "ترامپ صد در صد از اسرائیل حمایت می کند."

گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "ترامپ در مبارزه انتخاباتی خود به اسرائیلیهایی ساکن فلوریدا، اهمیت ویژه ای داد. فلوریدا از ایلاتهای مهم و سرنوشت ساز در انتخابات ریاست جمهوری است. شمار اندکی از آرا می تواند سرنوشت ساز باشد."
وی افزود: "کلید رسیدن ترامپ به کاخ سفید در دست اسرائیلیهای آمریکایی تبار است."

 

پربیننده ترین خبرها