پیشروی ارتش سوریه در حومۀ حلب و حماه +ویدیو

سه شنبه 20 مهر 1395 - 15:10

ارتش سوریه با کمک متحدانش میدان الجندول را در شهر حلب به کنترل خود درآورد و از زمین و هوا مواضع تروریست ها را در مناطق شرقی این شهر زیر آتش گرفت .

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از حماه گزارش داد، ارتش سوریه در این شهر محدوده عملیات خود را گسترش داد، و با پیشروی در بخش شمال شرقی حماه، مواضع تروریستها را در روستاهای معردس و الطیبه هدف قرار داد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین مسیرهای پشتیبانی گروه های تروریستی را در مناطق تازه آزاد شده قطع کردند.
ارتش سوریه اعلام کرد که در حومۀ شمالی شهر حماه مناطق الکباریه و معان و تعدادی از ارتفاعات مجاور را از وجود تروریستها پاکسازی کرده است و هم اکنون روستای کوکب و ارتفاعات مجاور بزام در تیررس ارتش است. 
یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: تروریست ها هنگام عملیات ما برای آزادسازی مناطق تحت تصرف آنها، مقاومت چندانی از خود نشان ندادند و ما هم اکنون درپی اجرای عملیاتی برای آزادسازی روستای کوکب هستیم.

وی افزود: تروریست ها حدود 300 تا 400 متر با ما فاصله دارند و به زودی این روستا را نیز آزاد خواهیم کرد.
نیروهای ارتش سوریه در بخش شمال شرقی شهر حماه پیشروی می کنند، و نیروی هوایی و توپخانه نیز همزمان با پیشروی نیروهای زمینی به موشک باران و گلوله باران مواضع تروریستها در روستاهای معردس و الطیبه در شمال این شهر می پردازند.
درگیری ارتش با تروریست ها در مناطق حومۀ شهر حماه سنگین است و ارتش تلاش می کند که مسیرهای پشتیبانی گروه های تروریستی را در این مناطق قطع کند و مناطقی را که به تازگی آزاد کرده است ، حفظ کند.

214

پربیننده ترین خبرها