ظریف در نشست لوزان درباره سوریه شرکت می‌کند

ظریف در نشست لوزان درباره سوریه شرکت می‌کند
شنبه 24 مهر 1395 - 08:10

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: محمدجواد ظریف در جلسه بین المللی در خصوص بحران سوریه که در لوزان سوئیس تشکیل می شود، شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی اظهار داشت: محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاس لوزان سوئیس در خصوص بحران سوریه که با حضور مقامات کشورهای مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای از جمله عراق و مصر برگزار می شود، شرکت می کند.

در همین حال حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه نیز، جمعه شب در کانال تلگرامی خود، از شرکت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست لوزان در باره بحران سوریه خبر داده بود.
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد که نشست بین المللی سوریه شنبه در لوزان سوئیس با مشارکت وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آمریکا، ترکیه، عربستان، عراق، مصر و قطر برگزار می‌شود.
پیش از این حضور آمریکا، روسیه، عربستان، ترکیه و قطر در این نشست قطعی شده بود اما وضعیت ایران مشخص نبود.

نشست بین المللی سوریه امروز (شنبه 24 مهر ماه) در لوزان سوئیس با مشارکت وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آمریکا، ترکیه، عربستان، عراق، مصر و قطر برگزار می شود.

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها