هیلاری و ترامپ در آخرین مناظره چه چیزی افشا می کنند؟

هیلاری و ترامپ در آخرین مناظره چه چیزی افشا می کنند؟
چهارشنبه 28 مهر 1395 - 06:28

العالم - بیست روز مانده به برگزاری پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شامگاه امشب سومین و آخرین مناظره انتخابات دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای احزاب جمهوری خواه و دمکرات برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مناظره در شرایطی برگزار خواهد که رقابت های انتخاباتی این دو در ماههای گذشته و همچنین مناظره های تلویزیونی آنها به افشاگری و تنش های متعددی منجر شده است.

به این ترتیب در حالی که هیلاری کلینتون به دلیل افشای موضوع عملکرد ضعیف و ضد امنیت ملی مرتبط با ایمیل ها و مدارک ستاد انتخاباتی اش، در فشار و تنگنا قرار گرفته ؛ دونالد ترامپ هم به صورت ناگهانی با افشای چند سند و از جمله صدا و تصویر مرتبط با اظهارات غیر اخلاقی در ارتباط با زنان مواجه شده است.

رسانه های آمریکایی ویدیویی مربوط به یازده سال پیش منتشر کردند که ترامپ در آن جملات رکیکی در باره مسایل جنسی و رفتار و نگرشش به زنان بیان کرده است.

ترامپ ناگزیر شد از این موضوع عذرخواهی کند؛ اما گفت که اینها مربوط به گذشته است و معرف دیدگاه و نگرش واقعی او به زنان نیست.

این نامزد حزب جمهوری خواهد بعد از آن هم با مشکل دیگری مواجه شد؛ چرا که ده زن در گفت و گو با رسانه ها از آزارو اذیت های جنسی وی علیه خود در گذشته خبر دادند.

ترامپ این زنان را متهم کرد که برای شهرت این حرف ها را علیه او زده اند یا اینکه توسط هیلاری کلینتون اجیر شده اند.

دونالد ترامپ مدعی است که حزب دمکرات و رسانه های آمریکایی علیه او دست به تقلب زده اند.

درهمین حال هیلاری کلینتون درشرایطی پا به عرصه سومین مناظره با ترامپ خواهد گذاشت که براساس آخرین نظر سنجی ها 6.9 درصد از رقیب خود جلوتر است.

سومین و آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه نوادا، لاس وگاس برگزار می شود و برای ناظران این سوال مطرح است که آیا دست دو رقیب جمهوری خواه و دمکرات برای افشاگری تازه خالی شده یا همچنان مطالب و موضوع هایی برای سورپرایز کردن یکدیگر دارند؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هجدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها