بزرگترین مقبره داعش در عراق

بزرگترین مقبره داعش در عراق
جمعه 21 آبان 1395 - 08:21

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی گفت، گروه تروریستی داعش، بزرگترین مقبره را برای عناصر خود در صلاح الدین ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عدی الخدران" گفت: اطلاعاتی دقیق و تأیید شده در دست داریم که داعش بزرگترین مقبره را برای عناصر خود در منطقه الفتحه نزدیک چاه های نفتی علاس و العجیل در شرق صلاح الدین ایجاد کرده است و در این مقبره اکنون 150 تا 200 قبر وجود دارد که بعضی از آنها متعلق به سرکرده های عرب و بیگانه این گروه تروریستی است.
الخدران افزود: داعش شکستهای سنگینی را در حملات خود به چاه های علاس و العجیل متحمل شد، و بیش از 30 بار تلاش کرد این دو چاه نفتی را طی ماه های اخیر تحت کنترل خود درآورد، ولی در همه این حملات شکست خورد و تلفات جدیدی را متحمل شد.
الخدران خاطرنشان کرد که داعش توانست اجساد برخی عناصر خود را از منطقه درگیری خارج کند ولی هنوز اجساد بسیاری در مناطق اطراف این چاه به حال خود رها شده است، این گروه تروریستی پس از متحمل شدن این شکستها، مقبره مذکور را ایجاد کرده است.
این فرمانده الحشد الشعبی اظهار داشت: منطقه الفتحه اکنون به مرکز اصلی فعالیتهای داعش تبدیل شده است، ولی نیروهای مسلح و الحشد الشعبی توانسته اند بسیاری از حملات داعش به مناطق و روستاهای آزادشده شرق صلاح الدین را ناکام بگذارند.
الفتحه یکی از مهمترین پایگاه های داعش در صلاح الدین به شمار می آید و عناصر این گروه تروریستی از این منطقه حملات به چاه های علاس و العجیل در شرق صلاح الدین را سازماندهی می کنند.

پربیننده ترین خبرها