انتقاد شدید کی‌روش از وضعیت زمین بازی در مالزی

انتقاد شدید کی‌روش از وضعیت زمین بازی در مالزی
سه شنبه 25 آبان 1395 - 08:38

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری بازی تیم ایران برابر سوریه در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن سرمبان مالزی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خاطرنشان کرد: درباره لغو آخرین تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه اصلی، نمی‌توانم زیاد صحبت کنم.

وی افزود: زمان نشست خبری اصلاً مناسب نیست و اگر در این نشست شرکت نمی‌کردم، از سوی AFC جریمه می‌شدم و اگر در این خصوص صحبت کنم، مطمئناً با جرایم و محرومیت‌های بیشتری از سوی مسئولان AFC روبه‌رو خواهم شد.

کی روش ادامه داد: باتوجه به بیش از ۳۰ سال تجربه‌ای که دارم، می‌دانستم که شرایط اینجا مناسب نیست. با این حال افراد تصمیمات را بر اساس مسئولیت‌های حرفه‌ای که دارند گرفتند و الان آنها هستند (گو هو، مسئول ژاپنی AFC) که باید پاسخگوی این شرایط باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: با این وضعیت نه ایران، نه سوریه و نه AFC بلکه فوتبال دچار لطمه می‌شود. در این شرایط قطعا با مسائلی مثل مصدومیت روبه‌رو می‌شوید اما تلاش داریم با تمرکز وارد بازی شویم و به نتیجه مدنظر دست پیدا کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره شیوه گلزنی تیم ملی ایران اظهار کرد: همیشه سعی می‌کنیم در حمله و دفاع پیشرفت کنیم. طبیعتا اگر در دور برگشت بتوانیم هر بازی یک گل بزنیم و گلی نخوریم راضی خواهیم بود.

پنجمین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 امروز (سه شنبه) از ساعت 15:30 به وقت تهران در مالزی برابر تیم ملی سوریه برگزار می شود.

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها