هیئت بلژیکی : اروپا از تروریست‌های وهابی حمایت می‌کند

هیئت بلژیکی : اروپا از تروریست‌های وهابی حمایت می‌کند
جمعه 15 بهمن 1395 - 13:27

هیئتی از پارلمان بلژیک تداوم بحران سوریه را ناشی از حمایت اروپا و متحدانش از تروریست ها دانست.

العالم سوریه

هیئتی از پارلمان بلژیک که به تازگی از شهر حلب سوریه دیدن کرده است ، اعلام کرد : دولت های اروپایی از تروریست های وهابی برای تخریب سوریه و تشکیل نظام حکومتی وهابی پشتیبانی می کنند.
فیلیپ دو وینتر رئیس هیئت اعزامی پارلمان بلژیک به سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد : دولت های اروپایی خود را درگیر جنگ تحمیلی سوریه کرده اند و به جای حمایت از دولت قانونی دمشق به حمایت از تروریست های وهابی می پردازند. 
دو وینتر در دیدار با حسین دیاب استاندار حلب گفت: من دو سال پیش به سوریه سفر کردم و هشدار دادم که حمایت از تروریسم سرانجام دامن حامیانش را خواهد گرفت و کشورهای اروپایی و آمریکا را گرفتار خواهد کرد و همین اتفاق هم افتاد.
دو وینتر خاطرنشان کرد: من امیدوارم که پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها در شهرحلب چشم سیاستمداران اروپایی را باز کند و باعث تغییر نحوۀ برخورد آنها با بحران سوریه شود.
رئیس هیئت پارلمانی بلژیک اعلام کرد : ملت های اروپا به واقعیت و خطر تروریسم خصوصاً پس از حملات تروریستی اخیر اروپا پی برده اند. 
دو وینتر گفت که برای اطلاع از واقعیت های سوریه و انتقال این واقعیت ها به ملت بلژیک و دیگر ملت های اروپا به حلب سفر کرده است.

دو وینتر

کنفرانس خبری دو وینتر

 

214

 

پربیننده ترین خبرها