تداوم اتهام زنی گروههای مسلح به یکدیگر در سوریه

تداوم اتهام زنی گروههای مسلح به یکدیگر در سوریه
شنبه 16 بهمن 1395 - 13:31

خبرنگار شبکه العالم در سوریه از تداوم اتهام زنی های گروههای تروریست به یکدیگر درخصوص شکاف و چند دستگی ایجاد شده بین آنها خبر داد.

العالم - سوریه

خبرنگار العالم در گزارش خود آورده است: عبدالله المحیسنی تروریست سعودی اتهام های گروه موسوم به "جنبش احرار الشام" به خودش را تکذیب کرد. این گروه المحیسنی را متهم کرد که عناصر و مسئولان تحت فرمان خودش را به جدا شدن از گروه احرار الشام و پیوستن به گروه مسلح موسوم به "هیئت تحریر الشام" - که به تازگی تشکیل شده است - ترغیب کرده است.

المحسینی در پاسخ به این اتهامات آورده است که وی از زمان تشکیل هیئت "تحریر الشام" از هیچ یک از مقرهای گروه احرار الشام" به جز دو مقر دیدار نکرده است که دیدار از مقر ابوالمنذر (از فرماندهان گروه احرار الشام) به دعوت وی و دیدار دوم از ابو البراء به منظور رایزنی با وی درباره راه گردهم آوردن دو گروه احرار الشام و هیئت تحریر الشام برای یکپارچه کردن آنها در میدان نبرد، صورت گرفت.

احمد قره علی سخنگوی گروه احرار الشام پیشتر از المحیسنی خواسته بود که از انتشار اطلاعات نادرست مبنی بر پیوستن اکثر اعضای این گروه به هیئت تحریر الشام دست بردارد و دیدار از مقرهای آنها را برای متقاعد کردن آنها به جدا شدن از این گروه متوقف کند.

پربیننده ترین خبرها