وفاق: به شهادت رساندن حمدان، جنایتی تروریستی بود

وفاق: به شهادت رساندن حمدان، جنایتی تروریستی بود
شنبه 5 فروردين 1396 - 14:23

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی حمدان تاکید کرد: شهادت حمدان؛ به معنای واقعی کلمه اقدامی تروریستی و جنایتی همه جانبه بود

العالم - بحرین

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین یاد و خاطره شهید جوان مصطفی حمدان را که روز جمعه 24 مارس بر اثر جراحت ناشی از اصابت گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسید، گرامی داشت.

نیروهای امنیتی بحرین که لباس غیرنظامی بر تن داشتند، ماه ژانویه به تحصن کنندگان در میدان الفداء در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین حمله کردند که در جریان آن چندین نفر از جمله مصطفی حمدان زخمی شدند.

مصطفی حمدان روز جمعه بر اثر شدت جراحت وارده شهید شد.

"حسین الدیهی " معاون دبیر کل جمعیت وفاق با صدوربیانیه ای گفت: بحرین با عزت و افتخار به خاطر شهادت مصطفی  حمدان سرش را بالا می گیرد زیرا وی بالاترین جلوه فداکاری و جانفشانی در راه دفاع از دین، ارزشها، وطن، کرامت و میهن پرستی را به تصویر کشید.

وی افزود: شهادت این جوان به روشنی از این جنایت برنامه ریزی شده، هرج و مرج و استفاده از سلاح و بی قانونی در همه دستگاهها اعم از دستگاه های امنیتی یا موسسه های ظاهری که درصدد خوب جلوه دادن حکومت بحرین است، پرده بر می دارد.

الدیهی تصریح کرد: شهادت حمدان؛ به معنای واقعی کلمه اقدامی تروریستی و جنایتی همه جانبه بود زیرا اهداف، روش و جزئیاتش بسیار دقیق بود.

وی برادامه جنبش مسالمت آمیزِ مردم بحرین برای انجام تحولات دموکراتیک و احترام به حقوق بشر و عدالت تاکید کرد.

217-6

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها