سلاح جدید مرگبار یمنی ها علیه عربستان

سلاح جدید مرگبار یمنی ها علیه عربستان
چهارشنبه 9 فروردين 1396 - 01:28

واحد موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور، پس از شلیک سه فروند موشک بالستیک میان برد M2 به طرف پایگاه هوایی ملک خالد در عسیر، به طور رسمی این موشک قدرتمند را در جنگ با عربستان رونمایی کردند.

العالم - یمن

واحد موشکی یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از گذشت دو سال از مقاومت ملت یمن در مقابل تجاوزات ائتلاف عربستانی - آمریکایی و در راستای اعلام وفاداری به خون شهدا، زخمی ها و مقاومت خانواده های اسرا و مفقود الاثرهای این تجاوز و همچنین فداکاری ملت یمن در راه دستیابی به آزادی، کرامت و حاکمیت، بهره برداری از موشک بالستیک میان برد قاهر M2 را که نسخه ارتقا یافته "قاهر-1" است اعلام می داریم.

نیروی موشکی یمن تأکید کرد: برد موشک مذکور 400 کیلومتر و وزن کلاهک جنگی آن 350 کیلوگرم و وجه تمایز آن با سایر موشک ها، دقت اصابت به اهداف است. به طوری که این دقت از 5 تا 10 متر می رسد که با انجام آزمایشات متعدد به این سطح از دقت رسیده است.

این بیانیه می افزاید: موشک M2 در مرکز پژوهش ها و تولید نیروی موشکی یمن و با بهره گیری از توان کارشناسان یمنی تولید شده است.

در پایان این بیانیه آمده است: در راستای وفاداری به تعهداتمان در مقابل ملت مقاوم یمن و حاکمیت خجسته کشور، به ملت کشورمان وعده ارائه دستاوردهای بیشتری را می دهیم که پروردگار فرموده است: "قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ".: "شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دلهای (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد."

پربیننده ترین خبرها