این خانم قصاب آن قدرها هم خشن نیست + تصاویر

این خانم قصاب آن قدرها هم خشن نیست + تصاویر
جمعه 11 فروردين 1396 - 00:07

هویدا زن 53 ساله مصری، از ده سالگی تاکنون به کار قصابی مشغول و مالک بزرگترین فروشگاه گوشت در منطقه البساتین در جنوب قاهره پایتخت مصر است.

العالم - مصر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هویدا درباره جزئیات و نحوه ورود خود به این حرفه می گوید: از ده سالگی تاکنون در این زمینه فعالیت می کند و آن را از پدرش به ارث برده است.

وی افزود : پدرش به نام "حسنی الجزار" به وی در کارش اعتماد کرد و فنون این شغل و جزئیاتش را به او آموخت و با کمک به هویدا در این مغازه، نحوه تکه تکه کردن گوشت و چگونگی درست کردن شامی کباب و همبرگر را به وی آموزش داد.

وی گفت : با خریدن شتر از بازار شتر در امبابه، آن را در کشتارگاه ذبح می کردم سپس گوشتش را به مغازه می بردم و پس از تکه تکه کردن به مشتری ها می فروختم.

به گفته هویدا، پس از اردواج هم این حرفه را ترک نکرد و همچنان در مغازه پدرش کار می کرد اما پس از مرگ او، برادرانش مغازه را به عنوان ارث گرفتند و او خانه ای را در منطقه البساتین خرید و طبقه همکف آن را به یک قصابی بزرگ تبدیل کردند و از سال ها پیش در آن کار می کنند.

این قصاب زن خاطرنشان کرد: همسرش از کارکردن او در این حرفه جلوگیری نکرده و خود او نیز در سرامیک سازی فعال بود که به دنبال بیماری از این حرفه دست کشید و اکنون همراه با دو پسرش به هویدا در قصابی کمک می کنند.

هویدا دو دختر و دو پسر دارد و این حرفه را نیز به پسرانش آموخته است اما دامادهایش با کار همسرانشان در قصابی مخالفت کردند چراکه این کار را مردانه می دانند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها