"چاق" ... کلمه ای که ممکن است به آغاز جنگ اتمی منجر شود

يکشنبه 13 فروردين 1396 - 14:58

بارابارا ایلین، نویسنده و روزنامه نگار امریکایی از جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی خواست دیگر رهبر کره شمالی را "چاق" خطاب نکند، مبادا این رهبر جوان، غرب را با بمب هسته ای هدف قرار دهد.

العالم - آسیا

ایلین در مقاله ای در روزنامه آبزرور نوشت: مک کین با "کودک چاق" نامیدن رهبر کره شمالی در آستانه برافروختن آتش یک جنگ هسته ای بود.
وی تصریح کرد: کیم جونگ اون، علاقه مند است وی را "رهبر بزرگ" بنامند و کره شمالی در بیانیه ای تصریح کرده بود: سخنان مک کین، در واقع تحریک به نزدیک بودن یک جنگ هسته ای است.
گفته می شود کیم جونگ اون، نسبت به وزنش حساسیت فراوانی داشته باشد. این موضوع باعث شده است عبارت "کیم چاق سوم" به طور گسترده ای در اینترنت جستجو شود.
این روزنامه نگار آمریکایی تصریح می کند: با این وجود مک کین نسبت به اظهاراتش هیچ گونه پشیمانی ندارد. به طوری که در پاسخ درخواست ها مبنی بر عدم تکرار واژه چاق گفته است: می خواهید او را با چه صفتی خطاب کنم؟ "کودک دیوانه لاغر"؟
ایلین می افزاید: کیم جونگ اون، همه آنچه یک دیکتاتور جوان نیاز دارد از جمله زرادخانه نظامی هسته ای و اموالی را که امکان تهیه موشک های کافی برای حذف آمریکا از روی کره زمین برای وی فراهم می کند در اختیار دارد.
216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها