دیپلمات روس: حمله آمریکا اقدامی تجاوزگرانه است

دیپلمات روس: حمله آمریکا اقدامی تجاوزگرانه است
جمعه 18 فروردين 1396 - 10:32

آمریکا با تجاوز به یک کشور عضو سازمان ملل و حمله هوایی به سوریه قصد دارد فاصله بزرگی تا ایجاد صلح در این کشور بوجود آورد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، ویکتور آزروف رئیس کمیته امنیتی شورای فدراسیون روسیه امروز جمعه اعلام کرد حملات هوایی آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه تلاشها برای مبارزه با تروریسم را تضعیف می کند.

به موجب این گزارش آزروف ضمن تاکید بر این که روسیه برگزاری نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل را خواستار می شود، اعلام کرد می توان این حمله را به مثابه اقدام تجاوزگرانه آمریکا بر ضد یک کشور عضو سازمان ملل قلمداد کرد.

در همین حال کنستانتین کاساچف رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون پارلمان روسیه امروز اعلام کرد: حملات  موشکی آمریکا به سوریه احتمالا به امیدواری ها برای همکاری روسیه و آمریکا در سوریه پایان خواهد داد.
به گزارش آسوشیتدپرس از بیروت ، کاساچف در پیامی بر روی صفحه فیس بوک خود در این باره نوشت چشم انداز ائتلاف ضد تروریسم آمریکا و روسیه در سوریه ، با این حملات در همان نطفه حتی قبل از تولد خفه شد.
کاساچف تصریح کرد جای تاسف دارد که ترامپ تحت فشار پنتاگون دست به چنین اقدامی زده است.
وی افزود در حالی که موشک های کروز روسیه در سوریه اهداف تروریستها را هدف قرار می دهند، موشکهای آمریکایی مواضع نیروهای دولتی سوریه را هداف قرار می دهند که در حال مبارزه با تروریستها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها