انصارالله یمن با سوریه اعلام همبستگی کرد

انصارالله یمن با سوریه اعلام همبستگی کرد
يکشنبه 27 فروردين 1396 - 06:16

شورای سیاسی انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی انفجار خودروی بمب گذاری شده کاروان اهالی فوعه و کفریا در منطقه الراشدین حلب که دهها کشته و زخمی برجای گذاشت، ‌بر همبستگی و حمایت از دولت و ملت سوریه تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن،‌ در بیانیه ای که این شورا به این مناسبت منتشر کرد، آمده است: شورای سیاسی انصارالله یمن با شدیدترین عبارت ها انفجارهای مجرمانه امروز در میان کاروان اهالی کفریا و فوعه در سوریه را محکوم می کند.
این شورای در ادامه آورده است: ما در یمن خود را در رنج جانکاه ملت سوریه و مبارزه با جنگ خصمانه ای شریک می دانیم که برخی از دولت ها به عنوان حامی اصلی گروه های تروریستی القاعده و داعش (علیه این ملت) انجام می دهند.
انصارالله یمن در بخش دیگری از بیانیه خود آورد: این گونه اقدامات تروریستی به وضوح نشان از شکست گروه های تروریستی و کشورها و حامیان اصلی آنها دارد و نشان می دهد که این کشورها در تحقق هدف ها و طرح های خصمانه خود علیه ملت استوار سوریه شکست خورده اند.
این بیانیه ضمن تاکید بر این که اقدامات این چنینی حاکی از سقوط اخلاقی، انحطاط ارزش های انسانی و درماندگی حامیان گروه های تروریستی است، خواستار تلاش برای رسوایی سازمان ها و دولت های حامی تروریست ها و همه ارگان هایی شد که به نوعی روابط مشکوکی با این جنایت کاران دارند.
منابع بیمارستانی سوری روز شنبه اعلام کردند که انفجار خودروی بمب گذاری شده بین کاروان اهالی فوعه و کفریا در منطقه الراشدین حلب دستکم 118  کشته و 234 تن زخمی برجای گذاشته است.
انتقال اهالی دو شهرک در محاصره کفریا و الفوعه سوریه به حلب در قبال خروج تعداد زیادی از تروریست ها از مناطق المضایا و زبدانی در حالی مورد توافق طرفین درگیر قرار گرفته که تروریست ها همچنان در مسیر حرکت اتوبوس های اهالی فوعه و کفریا که بیشترشان زن، کودک، افراد مریض و مسن هستند، سنگ اندازی می کنند و با انجام عملیات انتحاری و تروریستی جان آنها را به خطر می اندازند.

پربیننده ترین خبرها