وضعیت روانی ترامپ برای جامعه آمریکا خطرناک است

وضعیت روانی ترامپ برای جامعه آمریکا خطرناک است
دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 - 20:07

روانشناسان دانشگاه آمریکایی ییل گفتند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در وضعیت روانی حاد به سر می برد واین وضعیت او برای جامعه آمریکا خطرناک است.

العالم - آمریکا

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، کارشناسان علوم روانشناسی از دانشکده پزشکی در دانشگاه ییل بار دیگر با برگزاری کنفرانسی به بررسی وضعیت روانی رئیس جمهوری آمریکا پرداختند ودرتشخیصی نومید کننده اعلام کردند که ترامپ از یک بیماری روانی خطرناک رنج می برد که علائم آن در وی مشهود است و همین مساله موجب می شود که وجودش خطری برای جامعه آمریکا محسوب شود.

کارشناسان دانشگاه اییل گفتند که رئیس جمهوری آمریکا از نوعی تردید و هذیان و وسواس رنج می برد. به اعتقاد آنان، وظیفه اخلاقی آنان حکم می کند که جامعه را از وضعیتی که ترامپ درآن قرار دارد و اقدام های  او که ممکنست کشور را به خطر بیاندازد، آگاه سازند.

این اولین بار نیست که پزشکان وروانشاسان ازاختلال های روانی چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا که یک میلیاردر است، سخن می گویند.

بسیاری از رسانه های آمریکایی در جریان تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، موضوع هایی را با عنوان های نگران کننده منتشر کردند که هشدار می داد ترامپ به نوعی بیماری روانی خطرناک و بزرگ نمایی مبتلا است وطاقت شنیدن نقد و انتقاد ندارد.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به نقل از جان گراتنر روانپزشک که از سرسخت ترین منتقدان ترامپ در نشست دانشگاه پزشکی ییل است، نوشت رئیس جمهوری آمریکا ، نه فقط دروغگو و وسواس است، بلکه دارای امیال و شک و تردید بیمارگونه است و توهم دارد.

شرکت کنندگان در دانشگاه پزشکی ایل تنها به تجزیه و تحلیل اظهارات دونالد ترامپ اکتفا نکردند، بلکه به تجارب شخصی ارزشمند خود نیز تکیه کردند و دراین باره جیمز گیلیگین از دانشگاه نیویورک ، گفت : من با برخی از خطرناک ترین افراد که در دوره ای درجامعه حضور یافته اند، تعامل کرده ام و می توانم خطر را از فاصله چند مایلی احساس کنم، نیازی نیست که فرد دراین زمینه کارشناس باشد و 50 سال را صرف این کند تا متوجه شود که این فرد (ترامپ) خطرناک است.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها