انتقادهای پدر مارین لوپن از دخترش ... «چرا مثل ترامپ نیستی»؟

انتقادهای پدر مارین لوپن از دخترش ... «چرا مثل ترامپ نیستی»؟
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 22:25

پدر مارین لوپن یکی از دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از دخترش خواست که ترامپ را الگوی خود قرار دهد.

العالم اروپا

ژان پدر مارین لوپن امروز سه شنبه گفت که دخترش باید در دور اول انتخابات سرسختانه تر وارد میدان رقابت می شد و همچون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عمل می کرد.
ژان 88 ساله که همچون دخترش افراطی است، در مصاحبه با رادیو آر تی ال گفت: من معتقدم که مارین در تبلیغاتش بسیار ضعیف عمل کرد. من اگر به جای مارین بودم، مثل ترامپ عمل می کردم و مسئولان راستی و چپی را که کشور را به این حال و روز انداخته اند، رسوا می کردم.
مارین لوپن 7 میلیون و 500 هزار رأی به دست آورد که بیشترین آرای انتخاباتی تاریخ حزب جبهه ملی است ولی از امانوئل مکرون عقب ماند. مکرون که طرفدار اتحادیه اروپا است، بیشترآرا را به دست آورد.
ژان لوپن بنیانگذار حزب افراطی جبهه ملی است و مداخله اش در امور انتخاباتی مارین ریشه در کناره گیری موقت دخترش از اداره امور حزب دارد.
"جلوگیری از ورود پناهجویان، سلب حقوق برخی از پناهجویانِ مقیم فرانسه و اخراج اتباع خارجیِ مظنون به همکاری با گروه های اسلامگرای افراطی" بخشی از برنامۀ تبلیغاتی مارین لوپن بود. 

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها